Toon posts:

[MediaMarkt]P4 2.8 GHz systeem à €1350,-

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Link naar de aanbieding

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/home/folder/images/folder_caption_02.gif
Microstar Professional 28120 CD-RW
Intel® Pentium® 4 processor 2,80 GHz, 512 MB DDR-RAM werkgeheugen, 120 GB harde schijf, 16x DVD-ROM, 40x20x48x CD-ReWriter, 1,44 MB diskdrive, 128 MB DDR-RAM nVidia GeForce 4 TI 4200 videokaart + TV-out & Video-in, 16-bit geluidskaart on-board, 10/100 netwerkaansluiting, IEEE-1394 FireWire, incl. toetsenbord en muis. Software: Microsoft Windows XP Home Edition NL*, Ahead Nero Burning ROM.

Verwijderd

hmm dat valt goed mee die prijs voor dat systeem..

Verwijderd

ziet er wel gelikt uit die prijs

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zeker niet verkeerd nee, alleen is die monitor niet echt je van het... (17 inch en dan een max resolutie van 1024x768!)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

dit zijn systemen van medion oid, iig dezelfde die ook worden verkocht bij de aldi en de albert hein geloof ik ook maar dat weet ik niet cker. Iig wel een leuk dingetje en de kwaliteit schijnt goed te zijn van medion, ze worden geloof ik door medimarkt onder een andere naam verkocht maar ik kan daar ff nie op komen.

Verwijderd

Prijs is redelijk ok voor het systeem, vraag ff of het 2100 of 2700 ram is :)

Wel een andeel vind ik hoe die kast er uit ziet :eek:...
Dat wil je toch niet!!!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Is nog altijd wel 3000 gulden, zonder monitor.
Op zich niet echt duur maar ook niet heeeel erg goedkoop, gedurende de jaren zie je altijd systemen rond deze prijs met net iets meer cpu en memory dan gemiddeld.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

AceRimmer

What a guy...

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 14:11:
dit zijn systemen van medion oid, iig dezelfde die ook worden verkocht bij de aldi en de albert hein geloof ik ook maar dat weet ik niet cker. Iig wel een leuk dingetje en de kwaliteit schijnt goed te zijn van medion, ze worden geloof ik door medimarkt onder een andere naam verkocht maar ik kan daar ff nie op komen.
Klopt. Als je goed kijkt op de foto (in folder heel duidelijk te zien), dan zie je voorop de kast (rechtsonder) MicroStar staan.
En op de zijkant van de kast (in de cirkel) staat Medion. 8)7

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

Had wel liever gehad dat er een Ati 9500 in zet ipv 4200. Verder lijkt het me een prima systeem.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:57

Hu9o

Schokkend

Je kunt toch goedkoper zelf de onderdelen kopen bij verschillende webwinkels. En dan zelf in elkaar zetten. Ben je nog goedkoper uit ook. Behalve als je geen goede monitor wil.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is al eerder gestart in een ander topic:
kweenie schreef op 26 February 2003 @ 23:31:
Vanaf gisteren bij de mediamarkt:

Microstar Professional 28120 CD-RW
Intel® Pentium® 4 processor 2,80 GHz,
512 MB DDR-RAM werkgeheugen,
120 GB harde schijf,
16x DVD-ROM,
40x20x48x CD-ReWriter,
1,44 MB diskdrive,
128 MB DDR-RAM nVidia GeForce 4 TI 4200 videokaart + TV-out & Video-in,
16-bit geluidskaart on-board,
10/100 netwerkaansluiting,
IEEE-1394 FireWire,

incl. toetsenbord en muis.

Software: Microsoft Windows XP Home Edition NL, Ahead Nero Burning ROM.

[afbeelding]

Links op de zijkant van de kast zie je staan: Medion (dat is hetzelfde merk als de ALDI PC's & Laptops.)

Prijs dus € 1349,-
Persoonlijk zou ik nog ff een tijde w8en tot april, mei want dan zal de aldi ook wel weer zijn pc hebben (zijn vaak wat goekoper).

Verwijderd

Ik vind de aanbieding niet zo spetterend eigenlijk. Je hebt er dus geen monitor bij en dat ding in die advertentie zou ik ook niet echt aanraden :P.

Die kast vind ik er wel grappig uitzien, ik heb die bak namelijk al gezien in de MM, maar ik zou toch voor een andere config gaan met betere videokaart, en vooral een duurdere monitor erbij kopen.

Maar wat je wel moet bedenken is dat je hier XP Home bij hebt, met licentie, en zelfbouw maar ietjes goedkoper is, zonder XP..

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Voor 40euro meer heb je een samsung 753 DFX die ook in de advertentie staat http://www.mediamarkt.nl/...L-p2-_AllFlyer2502_02.jpg lijkt me een betere keus.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

Dit mag dus ook gewoon in Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.