Toon posts:

maar 16 kleuren bij kleurenscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows 95 en ik kan geen programma's in school draaien omdat ik bij de instellingen vh scherm maar tot 16 kleuren kan

ik ben nu windows98 er op aan het zetten , maar of dit gaat helpen?
waar vind ik de driver voor een scherm waardoor het scherm meerdere resoluties aankan?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je kan je monitor opgeven als 'standaard Super VGA 800x600 of wat voor resolutie dan ook...

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Driver van de videokaart bedoel je, zeg eerst maar eens wat voor videokaart je hebt?

Verwijderd

Hangt er vanaf wat voor type kaart je hebt he.. Graag wat meer info over je systeem zou fijn zijn. Ik ben bang dat je vraag al snel bestempeld word als "te vaag".

Maar als je nu al windows98 aan het installen bent, kun je dat dan niet beter even afwachten? Daar zitten namelijk al heel wat meer beeldscherm drivers standaard in..

Verwijderd

Topicstarter
dus ben ik voor niks W98 erop aan het zetten?

waar kan ik die waarden voor het scherm ingeven? ( configuratiescherm? )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euhm tommynegen, zoals al is gevraagd door bijvoorbeeld http://gathering.tweakers...essage/17087491#17087491: wat heb je al geprobeerd en gedaan? Lees de FAQ topicstart nog eens even goed door, net als Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 :)

Zo levert pak-em-beet binnen WOS zoeken naar '16 kleuren' al veel tips op :Y)

Open dus even opnieuw een topic na bovenstaande links doorgelezen te hebben: geef dus even aan wat allemaal niet lukt (andere videodriver, monitordriver: zie ook hierboven en de tips in de search) en wat voor hardware je hebt (GPU, monitor). Zet ajb. dan ook even je OS in de topictitel.

Succes en tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.