EUhm,
Bij zonnet heb je tegenwoordig gratis mail antivirus controle, en spam blocker bij de server van zonnet zelf.
Dus doe je best maar

.
wat een onzin zeg. Dit wist ik nog helemaal niet. Gelukkig geen zon gebruiker hier
Wel lullig als iemand jouw accountnaam gebruikt, en dan problemen veroorzaakt.
Verder denk ik dat ieder normale gebruiker die wel een serieuze account heeft, zowiezo een wachtwoord heeft.
Dus bij de mail van een ander zal je niet zo snel komen.
Ook is het grootste voordeel dat je altijd het intenet op kan gaan om iemand aan te melden bij een internet provider, zoals zonnet zelf.
Want voorheen was het een beetje moeilijk om je voor een internet account aan te melden als je nog geen internet had

.
Het was dan of een ander account te gebruiken om in te bellen, of een of andere internet cd-rom te gaan instaleren.
Soms heb je die gewoonweg niet direct bij de hand, of heb je een of andere troep 12move cd liggen die je hele browser instellingen overneemt.
En verder heeft Zonnet nu een gratis (eenmalig 1,15 Euro ofzo voor activatie)
fax -> mail service met eigen unieke faxnummer.
verder ook nog een:
- 5 mb mailaccount (pop3 en webmail)
- 10 mb homepage ruimte (ook voor gratis gebruikers)
En dat allemaal helemaal gratis.
Je bent dus nooit je mailadreskwijt als bijvoorbeeld verhuisd, en je adsl verbinding ofzo opzegt, en gedwongen bent je bij een andere provider aan te melden. Wat dus wel bij de betaalaccount zo is.
(Ik neem aan dat je niet wilt betalen voor alleen je emailadres).
Aangezien bij zonnet je account dus gratis is en was.
En dus gewoon je emailadres mag houden.
Zonnet = ^O^
[
Voor 122% gewijzigd door
XthinkZ op 28-02-2003 14:30
]