Toon posts:

Accu nodig voor Compaq Aero 2130 Handheld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Zoek overal naar een oplossing voor mijn probleem...heb namelijk een compaq aero 2130 handheld maar geen accu...aangezien die kappot is... :r

Wie weet een oplossing?

Greetz,

Sjoerd

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

mailen naar compaq

*had je toch zelf wel kunnen bedenken?*

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zou idd. een mailtje kunnen sturen naar Compaq, mocht dat niet helpen kan je altijd proberen een V&A advertentie te plaatsen. Oh, en trouwens:
# Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
;)

[ Voor 45% gewijzigd door Laurent op 28-02-2003 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
degene van wie de pda is, en van wie ik hem over kan kopen, werkt zelf bij compaq... 8)7

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08

MBV

fiets langs een compaq dealer, kunnen je er alles over vertellen. of rij langs de grootste marktraam die je kan vinden op dat gebied, als je minder kwijt wil zijn. Wat zijn eigenlijk de specs? is het niet zelf in elkaar te knutselen?

edit:
Is het wel de accu, en niet het laadcircuit? Dat schijnt het zwakke punt te zijn bij compaq laptops

[ Voor 21% gewijzigd door MBV op 01-03-2003 09:51 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

MBV, tis een handheld geen laptop.

en SjoerdV, als die vriend van je bij Compaq werkt kan hij er toch zeker zelf wel aan komen?
waarschijnlijk ook nog tegen een kleinere prijs als in de winkels.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De Aero serie is al heel lang geleden vervangen door de iPAQ serie. Intussen is de PDA sectie van Compaq veranderd in die van HP (HP iPAQ klinkt toch wat minder goed imho).

Een nieuwe batterij vinden lijkt me daarom nogal moeilijk, misschien kun je een eigen extern batterypack bouwen... dat kan voor veel PDA's via de netvoeding aansluiting, maar dan zit er dus altijd een snoer aan je PDA...

Ik zou hem dus gewoon niet kopen, er staat waarschijnlijk Windows CE 2 (misschien 3) op wat niet echt bekend staat als het beste OS allertijden (het zuigt grote tijd).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

ik heb een aero 2160 en daar draait gewoon pocket pc op dus dat "zuig os " staat er niet op.
Ik zou ook wel eens een nieuwe accu willen deze gaat nog maar een dag mee gemiddeld (maarja ik gebruik em ook al 3+ jaar elke dag).
Maar ik heb tot nu toe geen zaak gevonden die een vervangende accu ervoor heeft :(
Pagina: 1