Toon posts:

Nummerweergave van UPC op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om met een modem nummerweergave op de pc te krijgen van UPC. Ik weet dat het bij KPN kan maar dan moet je een speciaal merk modem krijgen. Is het bij UPC mogelijk met een eenvoudig modem omdat deze met FSK-signalering werken?
Werkt dan dat caller-id programma ook hierop?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :? :? :?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Ehh...

UPC zei je?

O-)

Kon et niet laten...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 18:01

Whuzz

Dodgeball!

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 13:30:
Ehh...

UPC zei je?

O-)

Kon et niet laten...
Had dat dan toch maar gedaan. Beetje zinloze reply.

Ik zou ook niet weten of dat mogelijk is. Ik denk dat UPC's helpdesk hier meer over kan vertellen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 00:01

Mark_640

In my memory

Je moet zowieso zorgen dat je een modem hebt wat FSK ondersteunt... En dan moet de software die je gaat gebruiken daar ook nog mee overweg kunnen... Als je dat weet, dan zou het in theorie moeten werken... ;)

• yohan
Whuzz schreef op 04 March 2003 @ 13:35:
[...]

Ik zou ook niet weten of dat mogelijk is. Ik denk dat UPC's helpdesk hier meer over kan vertellen?
Ik weet wel zeker van niet. De UPC Helpdesk kan je namelijk niks vertellen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Yohan schreef op 04 maart 2003 @ 13:46:
Ik weet wel zeker van niet. De UPC Helpdesk kan je namelijk niks vertellen.
En nog een flamebait erbij ook.
Solliciteer jij naar een OW ofzo?

De UPC helpdesk kan je vanalles vertellen, al duurt het soms te lang voor je iemand te pakken krijgt ja. Maar ze kunnen je in elk geval meer vertellen dan de meeste users hier. Over dit onderwerp dan.

• yohan
Geloof me, ik heb niet bijgehouden HOEVAAK ik in mn leven heb geprobeerd IETS uit die lui te halen, het lukt je gewoon NIET!

Het spijt me meneer, kan ik u niet mee helpen meneer, dat weten wij ook niet meneer, ik vind het heel jammer voor u meneer.

Echt. Dit is geen bullshit. Die lui zijn er in getraind mensen vakkundig af te poeieren. Tegen een vast bedrag per minuut.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 14:45:
Geloof me, ik heb niet bijgehouden HOEVAAK ik in mn leven heb geprobeerd IETS uit die lui te halen, het lukt je gewoon NIET!

Het spijt me meneer, kan ik u niet mee helpen meneer, dat weten wij ook niet meneer, ik vind het heel jammer voor u meneer.

Echt. Dit is geen bullshit. Die lui zijn er in getraind mensen vakkundig af te poeieren. Tegen een vast bedrag per minuut.
Ik heb al sinds het bestaat Chello, dus ik weet heus waarover ik praat. Als je een beetje je best doet krijg je uiteindelijk meestal wel de informatie die je nodig hebt.
Dat de UPC en Chello helpdesk onder de maat is dat weten we allemaal heus wel, maar daar gaat dit topic niet over.
Ik ageerde een beetje tegen jouw nutteloze replies. Type dan gewoon niets.

• yohan
Ik vind het bijzonder nuttig dat Plant weet dat hij niet voor 10 eurocent per minuut naar UPC hoeft te bellen omdat hem dat mijns inziens niets zal opleveren. En ik weet ook waar ik over praat, ik heb al zoveel (lees: teveel) ervaring met Chello dat ik ben overgestapt op ADSL.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Yohan, wil je je beperken tot ontopic-reacties? Deze draad gaat over nummerweergave, en niet over jouw ervaringen met de helpdesk van de genoemde aanbieder.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• yohan
ok. excuses.

Verwijderd

Topicstarter
Veel reakties. Helaas geen nuttige. Moet misschien inderdaad maar proberen de vraag bij UPC neer te leggen. Als iemand het weet dan zie ik het nog wel verschijnen. 8)7

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 00:01

Mark_640

In my memory

Het enige wat ze je bij UPC gaan vertellen is wat ik je ook al verteld heb...
Mark_640 schreef op 04 March 2003 @ 13:44:
Je moet zowieso zorgen dat je een modem hebt wat FSK ondersteunt... En dan moet de software die je gaat gebruiken daar ook nog mee overweg kunnen... Als je dat weet, dan zou het in theorie moeten werken... ;)
Je zult dus zelf wat meer info moeten gaan verzamelen over het modem wat je nu hebt of wilt gaan kopen, en de software die je wilt gaan gebruiken...
Pagina: 1