Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net op de frontpage gelezen dat er een opvolger van de Canon A40 komt. Nu heb ik net een Canon A40 in de bestelling, deze zou ik eventueel kunnen wijzigen in bv. de Canon A60, wat me een wat luxere camera lijkt voor bijna het zelfde bedrag.

Nu mijn vraag, hoe lang zou het duren voordat de Canon A60 in handel is, dat ik niet 2-3 maanden moet wachten? Of dat ik beter voor de Canon A40 kan gaan.

(Ik wacht trouwens al vanaf begin januari op mijn Canon A40, leverings problemen :/ )

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Camerafabrikanten kennende zal het zeker 2 tot 3 maanden duren voordat die modellen echt leverbaar zijn.

Wat dat betreft mogen ze nog wel wat logistiek management leren oid. Ik heb ook 8 weken op m'n Fuji digicam moeten wachten...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Nieuwe Canon digicams in aantocht: A70 en S50

Hier staat de A70 ook in , daar kan je het ook inzetten. A70 komt tegelijk met de A60

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 13:56 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
2 maanden wachten op de A40? dan doe je echt iets verkeerd. Zoveel winkels die heb gewoon op voorraad hebben :{ je moet hem niet perse bij een internet shop kopen die 5euro goedkoper is....

Verwijderd

5euro goedkoper? het scheelt meestal 50/60 euro met een normale winkel....:/

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 01:03:
5euro goedkoper? het scheelt meestal 50/60 euro met een normale winkel....:/
Snelle levering en een beetje service bij problemen zijn ook wel fijn. Vaak hebben die goedkope zaken parallel import zodat je geen eens garantie via de Nederlandse importeur krijgt. Zaak failliet -> garantie pleite. Dode pixels -> zoek het zelf maar uit. Geef gewoon iets meer geld uit voor kwaliteit en zekerheid.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb mijn A40 voor 345,- in een winkel in den haag centrum, super foto zaak. Top service :)
en zoveel duurder (2 maanden heb ik hem nu denk ik) was ie niet als bij n webshop. Had ik hem bij de webshop besteld was t maar afwachten of ik em al gehad had....
Pagina: 1