Waar kan ik nog Quake 3 kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Op het werk zijn we verslaafd aan Quake 3. Echter, de versie die we gebruikten was niet legaal, en moest eraf. Daarom zijn we druk bezig aan het kijken naar een legale versie.

Weet iemand waar we die nu (nog) kunnen kopen - en ook eventueel 10 of meer tegelijk?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk is bij de free record shop, intertoys, bart smit, etc. Ligt daar meestal in de budget bak of in ieder geval bij de cheapo spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik heb het spel laatst nog gewoon besteld bij een lokale software boer. Dus probeer het gewoon ergens te bestellen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28

Nakebod

Nope.

Verwacht dat die nog wel in winkels ala bart smit enzo te krijgen zijn, al dan niet in een dump bak.
Weet niet waar je ergens woont, maar in hier in Nijmegen hebben we Discovery, gameshop voor zowat alle platformen, en vast ook wel wat oudere spellen.
Kom er tegenwoordig eigenlijk niet meer, dus durf ik niet te zeggen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ga ik ook maar eens doen.. ik speel het al 2 jaar dagelijks :X

Ik loop echt vaak in de stad maar dan kan ik alleen maar van die Quake pakketen kopen met Q1, 2 en 3.. of Q3 TA...

Ik wil ALLEEN Quake 3.. klaar... meer niet :Y)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Bij me stagebedrijf moest woensdag iemand 5 originele Quake 3 CD's hebben, maar we hadden maar 1 op voorraad. Dus toen ff naar andere filialen gebeld, die hadden ze wel.

Maare probeer Dixons es ff :)

[ Voor 11% gewijzigd door GGS_206 op 28-02-2003 12:44 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.dynabyte.nl die hebben meestal de meest ouwe zooi nog wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:19
http://www.freerecordshop...duct&searchstring=quake+3

;) (De multiplayer versie bedoel je toch?)

Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan Quake 3 op het werk! Je hebt toch andere dingen te doen? En jullie baas weet er blijkbaar vanaf, omdat de illegale versie er af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kzag em een pas geleden nog hangen bij de Dynabyte ip de Ceintuurbaan gloof ik :)

Maarja, gewoon zoeken, bellen enzo :P
Moet niet onvindbaar zijn, hoor :)

En DeMoN > waarom geen pakket? Is toch leuk? En kost volgens mij niet heel veel, of wel? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Okyah schreef op 28 februari 2003 @ 12:44:
Kzag em een pas geleden nog hangen bij de Dynabyte ip de Ceintuurbaan gloof ik :)

Maarja, gewoon zoeken, bellen enzo :P
Moet niet onvindbaar zijn, hoor :)

En DeMoN > waarom geen pakket? Is toch leuk? En kost volgens mij niet heel veel, of wel? :)
30 euro ofzo..

Wil ik niet.. :P

Ik wil alleen Quake 3 voor een 10tje ofzo.. klaar :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Marcj schreef op 28 February 2003 @ 12:43:

Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan Quake 3 op het werk! Je hebt toch andere dingen te doen? En jullie baas weet er blijkbaar vanaf, omdat de illegale versie er af moet.
Laten we het zo stellen: wij als systeembeheerders zijn zo'n beetje heer en meester over onze bakken.
En na werktijd, na de 8 uur voor de baas, is er niemand die ons zegt naar huis te gaan.
Dus dan gebruiken we ons 1 GB netwerkje eens goed, door een uurtje Quake ofzo :)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Marcj schreef op 28 February 2003 @ 12:43:

Systeembeheerder he :D

Op www.kieskeurig.nl staan verschilende shops, alleen niet erg goedkoop, vanaf €25 euro. :o
Zie: http://www4.vergelijk.nl/...&theme=vergelijk&x=11&y=1

Wil je het goedkoper, heb je nog wel kans als je in de budgetbakken van verschillende winkels zoekt.. of even een mailtje sturen naar wat shops of je geen korting kunt krijgen aangezien je er 10 tegelijkertijd besteld. Grote kans dat ze daar op in gaan, aangezien ze het waarschijnlijk niet snel meer verkopen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zoiets is echt geen topic waard.
Ik zie 'm nog overal liggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.