Hoe creeer ik een goede flow?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Gedag, ik heb een nieuwe kast gesjopt, rainbow met 300 Wattjes erin. en er zijn 2 plaatsen vrij voor kees fens :) Een aan de achterkant, bovenin de kast net onder de voeding, ter hoogte van de sleuven voor 5,25 rommel. En een aan de voorkant ter hoogte van de pci sleuven van de kast. De voeding zuigt lucht in de kast, maar wat moet ik met de twee andere doen, en de eventuele 3e? waar moet ik die plaatsen? De roostertjes heb ik al weg gevijlt (8> omdat het twee 91x91 fans zijn. Ik heb nog een oude voedingskoeler liggen van 80x80 zal ik deze er ook in monteren, zo ja waar en welke richting moet ik hem op laten blazen?

please some feedback

The PyroPath

Breek je nek voorzichtig

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dat die voeding de (hete) lucht in je kast spuugt is niet echt lekker ... ik zou die fan omdraaien (de fan omdraaien dus, niet de power-draatjes naar de fan :+ ). Kijk wel heel goed uit, er kan nog spanning staan op sommige onderdelen ... geheel voor eigen risico dus >:) .

Dan zou ik de fans onder de voeding lucht naar buiten laten blazen en de fans aan de voorkant lucht laten zuigen in de kast. Zo heb je dus een airflow van voor naar achter :) .

PC Specs

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

schroef je voeding open, en keer de fan om, zodat die lucht de kast uit zuigt...zorg er dan voor dat je lucht aan de voorkant onderaan de kast inblaast, en aan de achterkant bovenaan naast of onder de voeding ook eruit zuigen...das het beste