Unreal Tournament Cache

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
He daar beste mensen,

Ik heb een paar vragen. Ik speel erg graag unreal tournament (de eerste ja :P ) online (iCTF) , maar nou moest ik laatst op mijn favo server NET toen ik een war had alles opnieuw downloaden, ERG lastig :( ...

Ik kwam er dus achter dat dat kwam door de cache files die waren "verlopen" en dus verwijderd. Maar nu vind ik op TWEE plaatsen cache bestanden -->

- Meteen in de hoofdmap (bv C:/UT) : met de namen Cache000x.tmp
- In een Cache map (bv C:/UT/Cache) : met hele lange strings als namen en een ini waar haal netjes instaat wat het allemaal is :P

Maar wat zijn die cache files in de hoofdmap dan :?

En hoe maak ik al die cache files PERMANENT ? Zou wel zo handig zijn ! Zodat ik niets steeds die fonts, patches, maps en UTpures hoef te downloaden :) !

Bedankt voor de hulp alvast mensen _/-\o_

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

is het niet handiger om al die dingen gewoon buiten de game om te downloaden en instaleren, dus gewoon ff op inet zoeken?

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 17:06:
is het niet handiger om al die dingen gewoon buiten de game om te downloaden en instaleren, dus gewoon ff op inet zoeken?
Niet naar mijn mening nee :o --> moet ik AL DIE custom made maps gaan zoeken !! Dat duurt for ever !!

Er moet toch een progje zijn wat deze cache of temp bestanden omzet in blijvende varianten ??

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
marzzman schreef op 28 February 2003 @ 17:46:
[...]

Niet naar mijn mening nee :o --> moet ik AL DIE custom made maps gaan zoeken !! Dat duurt for ever !!

Er moet toch een progje zijn wat deze cache of temp bestanden omzet in blijvende varianten ??
Ik geloof simpelweg NIET dat geen enkele UT gamer dit weet :/

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Yo dat progje bestaat wel(om cache permanente status te geven oftewel om zetten naar .utx .u of whatever)

UT Cache Manager

Als je hem wilt stuur me een mail.

• Cassius
  • Niet online
Hallo weer, die UT Cache Manager V1.65 werkt super voor de CACHE map, maar wat zijn de cache bestanden in mijn UT "root" dan (zie posts boven voor uitleg) ... een doorgewinterde UT'er moet dit toch echt weten, so plz, help :)

Ik zou het ECHT graag weten :P ...

De meeste mensen deugen!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zijn ook cache-bestanden. Kan je rustig deleten, heb je toch niks meer aan :). Bekijk de kleine bestanden maar eens met kladblok en zie de eerste paar regels, dan zie je wat dat zijn ;).

• Cassius
  • Niet online
Thnx Robin ! Ik zal vanmiddag eens even zien met kladblok, raar dat die files echter niet in de cache directory zitten. Maja, zal ook wel zijn reden hebben.

Ik vraag dit (voor als iemand het zich afvraagt) omdat ik een hard copy van UT voor mezelf wil maken (zitten nu lekker veel maps bij en alle updates enzo), maar dat gaat niet zonder wat cache dingen te wissen (UT is groter dan 900MB :| ) ...

Zonder al die cache bestanden blijft er 850 over, wat ik prima op een grotere cd kan branden. Heb ik tenminste altijd een clean hard copy van Unreal Tournament, altijd handig :) !

De meeste mensen deugen!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom bak je dan geen RAR-file daarvan? Op ceedee pleuren tezamen met Winrar (van Winrar maak je een self-extracting file) en je hebt altijd ter beeschikking over UT die je alleen maar hoeft uit te pakken met behulp van Winrar. Je kunt ook WinAce of Winzip gebruiken ;).

• Cassius
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 24 March 2003 @ 11:41:
Waarom bak je dan geen RAR-file daarvan? Op ceedee pleuren tezamen met Winrar (van Winrar maak je een self-extracting file) en je hebt altijd ter beeschikking over UT die je alleen maar hoeft uit te pakken met behulp van Winrar. Je kunt ook WinAce of Winzip gebruiken ;).
Isse idd een nice plan. Maarrr, zomaar vraagje :P --> die temp files in de UT root, ik kan met kladblok SOMS (wat een tekst :D ) zien wat het is, maar kan ik deze niet permanent maken met een progsel :) ???

Zou erg fijn zijn, UT servers zijn meestal oertraag qua downloaden :/

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1