Toon posts:

Beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee,

Ik heb hier een deawoo monitor staan, als ik die een tijdje aansluit op een computer dan gaat het beeld van heel licht naar donker (net of het contrast automatisch veranderd). Is hier nog wat aan te doen :? of is tie rijp voor de sloop ?

Verwijderd

Al eens een resetje geprobeert van de monitor? Of de degauss functie, desnoods geef je de monitor een klap. Hoe oud is hij?

Verwijderd

Topicstarter
euh hoe oud.....
Ik heb hem ooit eens gekocht toen ik een 166 mhz pc (goede ouwe tijd :P) Maar ik kan wel alles digital instellen.
IK heb geen reset knopje ergens zitten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 11:20:
Al eens een resetje geprobeert van de monitor? Of de degauss functie, desnoods geef je de monitor een klap. Hoe oud is hij?
Een klap kan inderdaad goe helpen.

Verwijderd

Ik denk dat hij gewoon versleten is, (de beeldbuis) en dan is ie rijp voor de sloop want voor een nieuwe beeldbuis kun je beter een andere monitor kopen..
Ik heb zelf ook een soortgelijk probleem gehad..

Dus ik zou als een klap werkt het nog ff aanzien en sparen voor een nieuwe ;)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gewoon ff met kabeltje wiebelen, of een klap inderdaad, ps. volgende keer een iets duidelijkere titel graag :)

Verwijderd

Een klap op de monitor kan zeker goed werken, ik heb zelf bij een oude tv eens gehad dat de kleuren ineens negatief werden, een tijd later gaf ik een terinfg harde klap op en toen schoven de kleuren zo weer terug naar positief.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm het wil allemaal niet lukken
Dan zal die wel rijp voor de sloop zijn

thnx btw

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Bedenk bij een volgend topic ajb een betere titel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.