Wat vinden jullie van de Nieuwe Zelda???????
HEB HEM AL!!!!!!!!!!! Helemaal legaal!!!
Hij is echt vet bruut!!!!!!11
Verwijderd
Verwijderd
t-bird 800/Geforce 2 GTS?Op vrijdag 17 november 2000 17:41 schreef hardenberg het volgende:
mag je een aardig systeempie hebben omdat goed te kunnen draaien
Verwijderd
Hij lijkt me echt keigaaf! morgen ga ik em dus ook kopenOp donderdag 16 november 2000 23:43 schreef jordyb het volgende:
Wat vinden jullie van de Nieuwe Zelda???????
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Er zitten wel Bugs in, maar er is geen mogelijkheid op Patches/updates uit te brenge, vandaar dat je er niks van hoort.Op woensdag 22 november 2000 11:48 schreef jordyb het volgende:
Bij nintendo zitten tenminste geen bugs. Red Alert2 kwam in 2 dagen al een update.
Verwijderd
Daar ben ik het dus helemaal mee eensOp donderdag 23 november 2000 17:27 schreef Cougar het volgende:
Het is gewoon een onmiskenbaar feit: Zelda roelt
Lekker beargumenteerdOp woensdag 22 november 2000 11:38 schreef DiabloHR het volgende:
Ten eerste is Nixtendo een lame hard/software bedrijf.Het is meer voor kleine kinderen gemaakt.Geef mij maar een PC
.Maar even over de nieuwe Zelda: Het is in 1 woord bagger
![]()
.Net als al die andere versies.
ok... dat was het voor nu.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq