Ik wordt echt een beetje triest van iedereen die voor ieder probleem de oplossing ziet in: "een betere voeding".
Echt iedereen loopt te blaten "brakke voeding", "trekt ie niet hoor, 300 Watt is te weinig". Al dat gelul over voedingen is echt heel vervelend. Het slaat mijns inziens ook helemaal nergens op.
Problemen komen uit mijn ervaring niet door "zwakke(?)" of "brakke(?) voedingen. Ik heb aardig wat problemen gehad in het verleden en ook aardig wat systemen in elkaar geknutseld.
Wat het bizarre is, sommige mensjes gaan echt nog in op die voedingen-farce®.
Zo lees je dat sommige lui een Enermax 430W gaan kopen (op aanraden van mensen hier) op het moment dat ze problemen met hun nieuwe web-cam hebben. Totaal overbodig natuurlijk, achteraf blijkt dat het probleem elders lag.
Vind ik een beetje een typisch geval van de "know-no® helpt de nieuweling".
Het zal wel aan mij liggen hoor...
Editje:
Een search naar "instabiel+voeding" leverde 19140 resultaten op(!)
Echt iedereen loopt te blaten "brakke voeding", "trekt ie niet hoor, 300 Watt is te weinig". Al dat gelul over voedingen is echt heel vervelend. Het slaat mijns inziens ook helemaal nergens op.
Problemen komen uit mijn ervaring niet door "zwakke(?)" of "brakke(?) voedingen. Ik heb aardig wat problemen gehad in het verleden en ook aardig wat systemen in elkaar geknutseld.
Wat het bizarre is, sommige mensjes gaan echt nog in op die voedingen-farce®.
Zo lees je dat sommige lui een Enermax 430W gaan kopen (op aanraden van mensen hier) op het moment dat ze problemen met hun nieuwe web-cam hebben. Totaal overbodig natuurlijk, achteraf blijkt dat het probleem elders lag.
Vind ik een beetje een typisch geval van de "know-no® helpt de nieuweling".
Het zal wel aan mij liggen hoor...
Editje:
Een search naar "instabiel+voeding" leverde 19140 resultaten op(!)
[ Voor 9% gewijzigd door Thorne op 28-02-2003 13:31 . Reden: moet ik die hebben dan? ]