Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CASE]Aluminuim kast, welke kleur drives?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Ik heb deze computer kast besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/case/products/images/201c-sx1.jpg

kast is voor mij ideaal, want wil van me waterkoeling af en gewoon weer naar luchtkoeling (met een LAN etc is waterkoeling toch niet zo handig), kast heeft goede koeling voor HD's, airflow is volgens reviews goed etc, maar om ff terug te komen op mijn probleem..
De CD-Rom drives en diskettedrive. Deze zijn gewoon wit/beige ofzo en om die gewoon in orginele kleur in de kast te stoppen wordt naar mijn mening lelijk.

Welke kleur zal ik de drives spuiten, aluminium kleur? andere kleur?
Probleem met aluminium kleur is denk ik dat het nooit echt een aluminium kleur krijgt maar toch een beetje afwijkt. Dat vind ik jammer.
Op de CD brander zou ik evenueel een stealth mod kunnen toepassen, maar met de DVD (pioneer 106S slot in) niet en met de diskette drive gaat dat ook niet.

Wat zijn jullie meningen over de kleuren? :)

groter plaatje kast

[ Voor 5% gewijzigd door InterCC op 28-02-2003 11:05 ]

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:08
Ik zou antraciet doen, want alu-kleur is wel erg standaard (Doet iedereen met alu-kast). En antraciet komt ook weer een beetje terug in dat 'intake-rooster'.

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Solosmots schreef op 28 February 2003 @ 10:39:
Ik zou antraciet doen, want alu-kleur is wel erg standaard (Doet iedereen met alu-kast). En antraciet komt ook weer een beetje terug in dat 'intake-rooster'.
dit vind ik ook geen zeer goed idee, en kleur die mooi bij je kast past
antraciet dus :)

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Waarom wil je precies van je waterkoeling af :?

• InterCC
thacow schreef op 28 February 2003 @ 10:46:
Waarom wil je precies van je waterkoeling af :?
Ik vond het leuk, was eerst ook van plan de kast helemaal te modden etc, maar nu vind ik het allemaal wel goed. Als het maar draaid. Ook wil ik van de Big Tower waar het allemaal inzit af (te groot). Is dus zonde van me geld geweest, want krijg er denk ik nog niet de helft voor terug van wat ik toen betaald heb, maarja.. niks aan te doen.

En antraciet.. hmm.. als dat de zelfde kleur is als het "rooster" wat onderop de case zit (daar achter zit 2x een 80mm fan) wordt het denk ik wel mooi en niet zo standaard :)
Tnx!

[ Voor 16% gewijzigd door InterCC op 28-02-2003 10:51 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

momania

iPhone 30! Bam!

En als je tijd over hebt, kan je altijd de gehele faceplate vervangen en zelf nieuwe maken zoals hier beschreven:
http://www.virtual-hideou...ceplate_guide/index.shtml

Dit is bijna de enige manier om ze precies gelijk te krijgen met je kast. Als je zelf zou gaan spuiten zou ik nooit voor de kleur van je kast gaan omdat je altijd kleurverschil houdt en een heel klein beetje kleurverschil is geen gezicht. Dan kan je maar beter zorgen dat je een hele andere kleur pakt, want dat is dan meestal mooier.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Coolermaster biedt ook frontjes aan voor je cdrom player.... deze zijn in dezelfde kleur als de kast.......

• InterCC
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 10:50:
Coolermaster biedt ook frontjes aan voor je cdrom player.... deze zijn in dezelfde kleur als de kast.......
Hmm.. Ik heb in de pricewatch gekeken, maar zie alleen Lian-Li frontjes en niet eens voor de hardware die ik heb :|
En als je tijd over hebt, kan je altijd de gehele faceplate vervangen en zelf nieuwe maken zoals hier beschreven:
Maar zo netjes afwerken kan ik denk ik niet... Zou erg zonde zijn als het helemaal mislukt. Dat ziet er helemaal gaar uit.

[ Voor 29% gewijzigd door InterCC op 28-02-2003 10:54 ]

Verwijderd

[quote]InterCC schreef op 28 februari 2003 @ 10:52:
[...]

Hmm.. Ik heb in de pricewatch gekeken, maar zie alleen Lian-Li frontjes en niet eens voor de hardware die ik heb :|

Kijk dan ff op www.coolermaster.com zelf, die biedt de frontjes zelf aan....

• InterCC
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 11:09:
[Kijk dan ff op www.coolermaster.com zelf, die biedt de frontjes zelf aan....
Tnx, nu heb ik ze gevonden (moet dus bij retail products kijken :|)
maar dan heb ik alsnog wel een probleem bedenk ik me nu weer, want de pioneer 106S die ik heb werkt niet met zo'n frontje..
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneerelectronics.com/Pioneer/Images/IndustrialProduct/DVD-105S.jpg

Verwijderd

Dan zaag (of frezen?) je toch een stuk uit dat frontje van coolermaster? Als je een beetje handig bent, maak je dr iets moois van! Je haalt gewoon dat stofmasker van het orginele frontje van die pioneer af, en plakt m op je zelf uitgezaagde (lees ook: gefreesd) coolermasterfront.

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Euh, drives stealthen ? :) Lijkt mij nog het mooist met zo'n kast ! Behalve dan die Pioneer ... (die heb ik trouwens ook ;) )

<offtopic>
Ik heb Pioneer gemaild of ze ook zwarte frontjes hebben, maar tot op heden nix terug gehad :( Dan maar verven vrees ik...
</offtopic>

• InterCC
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 11:43:
Dan zaag (of frezen?) je toch een stuk uit dat frontje van coolermaster? Als je een beetje handig bent, maak je dr iets moois van! Je haalt gewoon dat stofmasker van het orginele frontje van die pioneer af, en plakt m op je zelf uitgezaagde (lees ook: gefreesd) coolermasterfront.
Ehh.. Ik heb met zulke dingen de nare eigenschap er een paar mm naast te zitten, uit schieten etc :| hoe dan ook het gaat altijd wel mis.. Dus zelf modden lijkt me niet de beste optie...

Ik wil de kast gewoon heel netjes houden, geen scheve randjes, geen foutjes etc.. gewoon ehh.. strak. En waarschijnlijk ga ik dat met zagen/freesen verpesten..

• InterCC
Hmm. Dat antraciet is wel een goed idee, maar dan nog zal ik wel wat kleur afwijking krijgen van het roostertje.. Dat roostertje is er af te halen en die zou ik dus ook een andere kleur kunnen geven. Ik zou dus bvb de CD-Rom's en dat rooster helemaal zwart (of natuurlijk een andere kleur) kunnen geven.

Zal dat mooi zijn?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Verkoop je je WC niet?:-p

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ik zou een andere DVD speler kopen die je wel kunt stealthen.
Is de kortere klap. Daarna kun je altijd nog een ander kleurtje bedenken.

Atari 4 ff'r 😊

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 20:47

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Kan je niet een gleuf maken in het frontje en een gaatje voor de knoplade om vervolgens het frontje tegen het front van je cdrom plakken? Ligt je CDrom wat dieper in je kast, lijkt me verder geen probleem. En er zijn volgens mij zilverkleurige diskette drives te koop bij de Regenboog.

Specs

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zoek eens op stealthmod.....
En welke kleur je moet nemen moet je zelf maar verzinnen hoor... Is daar nou echt een topic voor nodig?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.