[Access97]Gegevens van tekstvak naar record kopieren

Pagina: 1
Acties:

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30

Vizorium-5

Framerate = Life

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

In een formulier heb ik 2 tekstvakken en 2 keuzelijsten. In tekstvak 1 moet het beginnummer ingevoerd worden en in tekstvak 2 het eindnummer. Met een knop wil ik dat deze waarde uit deze tekstvakken naar een record in een tabel gekopieerd worden, en dat ik gelijk in de keuzelijsten kan zien welke begin en eindwaarden er al ingevoerd zijn. Deze keuze lijsten zijn gebaseerd op de records in de tabel.

De tabel bestaat uit 2 kolommen, begin en eind. Er is geen primaire sleutel, omdat deze gegevens tijdelijk voor een printopdracht opgeslagen moeten worden.

Probleem: Ik krijg de gegevens uit de tekstvakken niet gekopieerd naar een record.

Ik heb al geprobeerd met een marco, maar daarmee lukt het mij niet.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Voor zover ik weet kun je dat prachtig doen met Databound "keuzelijsten met invoervak", hoef je geen letter code te kloppen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30

Vizorium-5

Framerate = Life

Topicstarter
Het is wel gelukt om records toe te voegen, thx

Maar het in nog niet geluk om die keuzelijstjes te vernieuwen. Het lukt wel met een opdrachtknop, maar ik wil graag zo min mogelijk handelingen maken

Verwijderd

Visual Basic:
1
Combootje.Requery

?