Ikke ga mijn allerlaatste particles (tenzij met me weer uit de top 25 kickt
) flushen. Dus morguh allemaal handje wuiven ;)!
1 April? Mij best 
btw. Dukebox, Zit nog een bug in de stats: als je naar de Month of week stats kijkt kloppen de overall posities niet. Dat zijn namelijk gewoon de posities van die week of maand.
btw. Dukebox, Zit nog een bug in de stats: als je naar de Month of week stats kijkt kloppen de overall posities niet. Dat zijn namelijk gewoon de posities van die week of maand.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
ik flush 2 maart ongeveer 150 miljoen
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Heb 10 keer moeten kijken, maar opeens zag ik wat je bedoelde... zal kijken of ik het makkelijk kan fixen (en meteen ook de month stats eens fixen).inquestos schreef op 28 February 2003 @ 21:51:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
C00l, we zijn inmiddels "erkend" door SIDHeineken schreef op 28 February 2003 @ 09:57:
Wil je ook mee grazen? Bekijk dan eerst de nieuweFAQ.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze DPCH in html is hier te vinden.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Bug is er nu uitgehaald, heb meteen ook de month stats gefixed (was een % tekentje vergeten, denk wel tig keer overheen gelezen en bij toeval gevonden)DukeBox schreef op 02 March 2003 @ 12:13:
[...]
Heb 10 keer moeten kijken, maar opeens zag ik wat je bedoelde... zal kijken of ik het makkelijk kan fixen (en meteen ook de month stats eens fixen).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Pagina: 1