LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Je kan ook nog Radedit proberen om hem mee te flashen.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
2. Heb je al geprobeerd om met een auto-reflash-disk je oude BIOS terug te flashen? Zoja heb je ook gechecked of je geen clock-settings etc. veranderd hebt?
Bnet pindle#2913
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Beetje normaal reageren mag best. Iedereen probeert je te helpen, en dat zal je op deze manier nou niet direct bevorderen

[ Voor 26% gewijzigd door Pollewob op 01-03-2003 23:33 ]
we zitten hier op tweakers en daar gaat het wel eens fout ja.. want de kick van de tweaker is dat er risico is dat het mis gaat, maar alst goed gaat, gaat het ook beterVerwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 15:15:
[...]
lijkt me dat je ook geen garantie meer hebt... je hebt hem zelf immers verneukt..
Ik hoop in ieder geval dat je garantie krijgt, want ik weet wel 1 ding. Ze kunnen zien dat je hem al geflashed hebt, en weer terug geflashed hebt.
Maar weet je zeker dat je de goede commando hebt gebruikt vor het flashen ?
Daar gaat het niet eens om. ik heb al eerder mijn 8500's en 9700 pro kaart geflashed zonder probs. als het fout ging pci kaart er bij in en nog een keer flashen. maar als ik dat hier doet kijk ik telkens die zelfde error die ook in de first post staat. ik heb ook als de orginele bios geprobeert maar het lijkt er op dat je ati flash mooi niet voor sapphire atlantis kaarten kunt gebruikenEskimootje schreef op 01 maart 2003 @ 15:46:
Voor hun is het geen probleem hoor een verkeerde flash ze plaatsen er zo een andere op. Kost hun alleen een paar minuutjes en anders kost het je het vertrouwen in het merk. Dus als ze slim zijn krijg je gewoon garantie.
http://www.3dchipset.com/bios/ati/warp11/index.php (<-- niet downloaden met dap)
en radedit + ati flash utility (<-- niet downloaden met dap)
http://www.3dchipset.com/bios/ati/flash/index.php
dus zet ati flash utility + 95np128.bin op floppy .. , boot in dos.
typ in
1
| atiflash -f -p 0 95np128.bin |
succes
[ Voor 73% gewijzigd door Tutti-frutti op 01-03-2003 17:03 ]
ik had d8t ik atiflash -p -f 95128pro.bin maar ik zal hte probeeren.Tutti-frutti schreef op 01 March 2003 @ 16:53:
ik weet niet of je hier nog wat aan hebt:
http://www.3dchipset.com/bios/ati/warp11/index.php (<-- niet downloaden met dap)
en radedit + ati flash utility (<-- niet downloaden met dap)
http://www.3dchipset.com/bios/ati/flash/index.php
dus zet ati flash utility + 95np128.bin op floppy .. , boot in dos.
typ incode:
1 atiflash -f -p 0 95np128.bin
succes
zo doe ik al mijn kaarten hier , nog nooit een probleem gehad
gog go go frankie !!
jah heb ze allebij gestest en geen resultaat. dus me heeft sapphire gemaild nu maar afw8ten wat ze zeggen over de error.Gipsy King schreef op 01 maart 2003 @ 21:45:
het is gewoon atiflash -p 0 .........
zo doe ik al mijn kaarten hier , nog nooit een probleem gehad![]()
gog go go frankie !!
ik drukte power connect cable aan en toen gebeurde het , allemaal snippers in beeld ,
enig idee?
de power connect cable van je fan van je 9700? dan heeft de kaart andere connecties gemaakt in het agpslot ... is meestal dag kaart.Gipsy King schreef op 02 maart 2003 @ 16:04:
frank we hebben net een dikke vette dode 9700pro gehad , zomaar opeens , in windows liep ie telkens vast , en toen opeens een beeld vol stress ,
ik drukte power connect cable aan en toen gebeurde het , allemaal snippers in beeld ,
enig idee?