Vandaag heb ik Blackbox uitgeprobeerd en een of andere patch van Windows Update gehaald. Toen ik daarna rebootte (voor die patch), deed mijn (Watercolor) theme het niet meer. Blijkt dat mijn uxtheme.dll is teruggezet. Normaal kan ik die altijd weer goed zetten door in Safe Mode met Command Prompt te booten en dan gewoon te vervangen, maar nu zegt Windows dat het ding bezet wordt gehouden door een proces. Welk proces is onduidelijk.
Heeft iemand hetzelfde probleem, of een oplossing, waarmee ik toch mijn uxtheme.dll weer kan vervangen? Ik heb gedacht aan bootdisks (maar ik heb geen bootdisk waarmee ik op mijn NTFS partitie kan prutsen) en aan Knoppix (een Linux-distro die van CD draait - deze kan helaas nog niet schrijven naar NTFS partities), maar ik weet het nu even niet meer.
Heeft iemand hetzelfde probleem, of een oplossing, waarmee ik toch mijn uxtheme.dll weer kan vervangen? Ik heb gedacht aan bootdisks (maar ik heb geen bootdisk waarmee ik op mijn NTFS partitie kan prutsen) en aan Knoppix (een Linux-distro die van CD draait - deze kan helaas nog niet schrijven naar NTFS partities), maar ik weet het nu even niet meer.
Rustacean