Toon posts:

Eggdrop door bouncer laten connecten met irc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem; ik wil m'n eggdrop laten connecten door een psybnc bouncer. Dit omdat de bak waar hij op draait geen ipv6 ondersteund en ik graag een hostname van m'n eigen domein er aan wil koppelen.

Nu zit het zo, de psybnc op de ipv6 bak is versie 2.3.1, nu heb ik elke TCL die ik kon vinden geprobeerd en ingesteld. User en pass e.d staan goed maar hij weigert het gewoon te doen.

Als ik op de partyline inlog zie ik "Wrong password, disconnected". Nu heb ik het overal op IRC gevraagd maar niemand weet hoe of wat. Nu is mij verteld dat de TCL's outdated zijn en daarom niet meer werken. Een nieuwe versie is niet te vinden, zowiezo is er op google weinig te vinden want de meeste sites met irc hebben het woord psybnc, eggdrop en tcl in zich.

Nu vroeg ik me af of er iemand hier is op GoT die iets werkend voor me heeft en/of me daar aan kan helpen. Mijn dank is groot _/-\o_ want ik ben al 3 dagen bezig en het verpest m'n humeur een beetje.

Laat /me ook vrolijk het weekend in gaan :*)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar er staat nergens een eggdrop TCL voor Psybnc.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 12:41:
Sorry maar er staat nergens een eggdrop TCL voor Psybnc.
oow sorry lezen is ook een vak |:(

maar ja die link hierboven is beter iig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Smurff op 28-02-2003 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja peeps, sorry maar ik zei al dat ik had gezocht en geprobeerd, die op egghelp.com heb ik natuurlijk allemaal al geprobeerd en die op bseen ook. Dat zijn toch wel de 2 grote resource sites voor tcl's, verder nog gegoogled ook. Dus ik vraag eigenlijk of een tweaker iets werkends heeft. Bedankt voor de links iig.

Verwijderd

Topicstarter
skop

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

http://www.bots4all.org/tcls/mc_psybnc.tcl.tar.gz

Die moet gewoon werken. Deze doet het bij mij ook :)
psyBNC 2.3.1 & Eggdrop 1.6.13

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1