Sinds 2 dagen ben ik in Bezit van een R9700Pro dus en had verse install van Xp gedaan en dus ook meteen nieuwste via drivers, Cat3.1 geinstalleerd en uiteraard Dx9 
Goed na dat alles wou ik wel eens een spelletje spelen.
Unreal II "The awaking" Spel start niet op, en in sommige gevallen gaat me monitor instanby en Computer slaat vast (enkel reset helpt)
Max Payn geprobeerd, idem dito Scherm vast en pc vast. of monitor ineens in standby
en zodoende was ik terug gegaan naar de winkel waar ik uhm heb gekocht . Daar deden ze uhm testen bij de TD.. Maar kreeg te horen dat de kaart prima deed en 3dmark ook prima draaide.. dus weer naar huis. Zonder antwoord dus
Heb uhm in een Duron 1200, 512mhz c2 gehad. Xp2400 met 1GB geheugen. een p4 geprobeerd.
dus 3 verschillende configs. geen resultaat
Ati drivers die erbij geleverd werden geprobeerd .. ook geen resultaat
Iedere keer als ik een 3D spel wil gaan spelen dan start ie op en dan ..systeem vast en monitor op standby
Dacht nou dan ook maar eens 3dmark draaien? nou 1 keer probleemloos.
maar doe ik het 5 keer achter elkaar? dan ook monitor op standby
Kortom ... iemand nog ID? want op deze manier hek niks aan me kaartje
Goed na dat alles wou ik wel eens een spelletje spelen.
Unreal II "The awaking" Spel start niet op, en in sommige gevallen gaat me monitor instanby en Computer slaat vast (enkel reset helpt)
Max Payn geprobeerd, idem dito Scherm vast en pc vast. of monitor ineens in standby
en zodoende was ik terug gegaan naar de winkel waar ik uhm heb gekocht . Daar deden ze uhm testen bij de TD.. Maar kreeg te horen dat de kaart prima deed en 3dmark ook prima draaide.. dus weer naar huis. Zonder antwoord dus
Heb uhm in een Duron 1200, 512mhz c2 gehad. Xp2400 met 1GB geheugen. een p4 geprobeerd.
dus 3 verschillende configs. geen resultaat
Ati drivers die erbij geleverd werden geprobeerd .. ook geen resultaat
Iedere keer als ik een 3D spel wil gaan spelen dan start ie op en dan ..systeem vast en monitor op standby
Dacht nou dan ook maar eens 3dmark draaien? nou 1 keer probleemloos.
maar doe ik het 5 keer achter elkaar? dan ook monitor op standby
Kortom ... iemand nog ID? want op deze manier hek niks aan me kaartje