Toon posts:

Wat is ongeveer een reele prijs voor een Raq3

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om een Raq3 server te gaan kopen. Het zal wel even zoeken zijn maar je moete rgens beginnen :) Ik heb begrepen dat er een aantal geupgrade zijn naar een Raq4 ik neem aan dat het dan geen Raq4 is of is het moederbord identiek dat jullie weten ?? (volgens mij kon er op een Raq4 max 1024 bijv ipv 512) Maar is Raq3 is dus een 300 Mhz en heb ik hier voldoende aan ?? een 550 heeft een 1 Ghz of een 1,26. Of worden deze servers ook voor andere doeleinden gebruikt dat ze zo'n hoge CPU-snelheid hebben ?? En welke prijzen mag ik normaal vinden met welke specs ongeveer van een Raq3 ?? Of raden jullie wat heel anders aan ??

Oja ik wil hem gebruiken als webserver :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 16:44

Arno

PF5A

Ik denk dat een RAQ leverancier je dat beter kan vertellen dan de gemiddelde GoT/PNS bezoeker :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 22:36
vraag: heb ik hier genoeg aan?

hahaha anders vertel je ook ff hoeveel mensen je verwacht die tegelijkertijd van de webserver gebruik maken, of het statische sites zijn of database intensieve.. kortom meer nuttige info graag...

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:12
Ik draai mijn webserver op een P1 66Mhz met 24 MB RAM. Natuurlijk: statische pagina, cgi-bin. Op een LAN party moeten wij al een redelijke zware hebben (site à la www.smokingcube.be) omdat die compleet MySQL gericht is met online bestellingen enzo.
Wat moet je precies doen? Hoeveel bezoekers verwacht je?

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zelf ook al even om bij wat proffessionele bedrijven te vragen maar ik dacht.......... I'll give it a try here :)

Wat verwacht ik qua bezoekers ? minimaal 500 per dag. Dit lijkt misschien wat veel maar het lijkt na wat onderzoek toch degelijk mogelijk. Ik wil MySQL met een aantal databases runnen PHP moet er dus ook op en het liefst zo klein mogelijk, dus vandaar dat ik op een Raq uit kwam.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 14:49 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.