beoordelingen

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:08
hoi ik had net even dit nieuws: Computer ontworpen op basis van DNA en enzymen artikel gelezen en merkte dat ik daar bij de eerste mensen geen beoordeling voer de posts in kon sturen dus ik zoeken op mijn eigen naam (of ik misschien al gerageerd had) maar dat was niet het geval. Toen zag ik dat ik halverwege opeens weer wel bij mensen kon beoordelen en dan sommige wel en anderen niet

hoe zit dit precies?

en nu ik het hier toch over heb; waarom mag je geen beoordelingen insturen in treats waar je zelf al een keer gereageerd hebt? als ik vrij in het begin gereageerd heb, en daarna nuttige (of juist niet) posts verschijnen heb ik best vaak dat ik die wil modereren terwijl dat dan niet meer kan...

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

dat is een nieuws item van een paar dagen oud en naar 48 uur als ik me niet vergis is het niet meer mogelijk om te modden op reacties van die "leeftijd" :)

[ Voor 1% gewijzigd door GiLeX op 27-02-2003 23:17 . Reden: moet toch eens leren typen, typoz ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Gepost door Dj Neo Ziggy dinsdag 25 februari 2003 - 13:56 Score: 1 (Interessant)
Kan je niet meer modden...

Gepost door bamboe donderdag 27 februari 2003 - 11:44 - Score: 0 (Overbodig)
Kan je wel modden.

Na een tiijdje worden moderaties 'gelocked', ze kunnen dus niet meer worden gemod, waarschijnlijk om misbruik (jaar na posting alles omhoog/omlaag modden bijvoorbeeld) tegen te gaan :)

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 18:32
GiLeX schreef op 27 February 2003 @ 23:17:
dat is een nieuws item van een paar dagen oud en naar 48 uur als ik me niet vergis is het niet meer mogelijk om te modden op reacties van die "leeftijd" :)
Dit is correct, na 48 uur is het over. overigens naarmate de tijd van een ingevoerde reactie brengen moderaties niet veel meer teweeg, ook naarmate er meer moderaties worden uitgevoerd.

• pietje63
en waarom kun je niet mee rmodden nadat je zelf hebt geregeerd? (en dan bedoel ik niet je eigen post modden :D)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Om misbruik te voorkomen. bijv je eigen reacties naar +4 modden om zo op "illegale" wijze je status te verhogen (men noemt users die status geil zijn ook wel karmahoertjes) :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• pietje63
GiLeX schreef op 28 February 2003 @ 00:10:
Om misbruik te voorkomen. bijv je eigen reacties naar +4 modden om zo op "illegale" wijze je status te verhogen (men noemt users die status geil zijn ook wel karmahoertjes) :P
dan kun je toch instellen dat je alleen je eigen posts niet kunt modden :S

en statusgeil zijn -> ik hoop ook altijd een zo hoog mogelijke moderatie te krijgen, want daarvoor post je toch? als iest uiteindelijk op 0 of 1 eindigt vraagt ik me af 'wat heb ik verkeerd gedaan' en probeer ik het de volgende keer beter te doen om het niveau een beetje hoog te houden

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

pietje63 schreef op 28 February 2003 @ 10:12:
Dan kun je toch instellen dat je alleen je eigen posts niet kunt modden :S

en statusgeil zijn -> ik hoop ook altijd een zo hoog mogelijke moderatie te krijgen, want daarvoor post je toch? als iest uiteindelijk op 0 of 1 eindigt vraagt ik me af 'wat heb ik verkeerd gedaan' en probeer ik het de volgende keer beter te doen om het niveau een beetje hoog te houden
Maar dan nog krijg je dat wanneer iemand een discussie niet kan winnen, dat diegene dan de reacties naar beneden haalt van het persoon die tegen hem in gaat. En dan krijg je weer van die corrupte toestanden waar je niet veel mee kan. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1