Toon posts:

waar koelpasta plaatsen op slot A athlon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij mij zat op mijn slot A standaard geen koelpasta |:( heb ik dat spul gekocht maar waar moet ik nu precies een dun laagje op smeren

gewoon de achterkant van de proc???

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Eh .. je case zit er dus nog op? Dan moet je gewoon een beetje ( = een kloddertje ;) ) doen op het midden van de metalen plaat. Je kan ook de hele plaat ondersmeren maar als je het dan aandrukt komt het er aan alle kanten weer uit :+ ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
metalen plaat zit op mijn koellichaam :?

bij the way er komt een golden orb op

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tussen de cache chips en de coldplate (maar daar zit standaard al spul op, een wat taaiere pasta en die werkt best goed).
De meeste slot A koelers klemmen zo goed/nauw (met klem of schroeven) dat je eigenlijk geen pasta nodig hebt volgens mij.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jawel d'r 'moet' altijd een beetje pasta op, die ruimtes tussen de koeler en heatplate zijn dan misschien heel klein als de koeler goed strak zit maar ze zijn er nog steeds .. en lucht geleid nie echt lekker ;) .

Je kunt gewoon de koeler eraf halen. Op de metalen plaat (heatplate) die je dan ziet op de proccesor doe je een klein dotje pasta in het midden. Dan de koeler er weer op (en een beetje drukken en schuiven met de koeler zodat de pasta zich goed verdeeld) en klaar is .. jij.

PC Specs