UT2003 dedicated server

Pagina: 1
Acties:

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Hey,

Ben een beetje aan het stoeien geweest met ds voor ut2k3. Nu doet het nu (eindelijk) goed alleen als clients connecten met een nieuwe map krijgen ze lag waar je bang van wordt. Duurt 2 minuten of zo en dan is alles normaal en valt er gewoon te spelen.

Server heeft op zich geen ruk te doen, 5-8 % proc util. Map is ook zo geladen want als ik vanaf mijn interne netwerk ernaar toe ga dan heb ik geen probleem en staat binnen 30sec de nieuwe map er al.

Iemand enig id waar het aan kan liggen of wat ik in de ini moet aanpassen??

There is no art to find the minds construction in the face

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Wat is de upload van de server en hoeveel mensen connecten/spelen er tegelijk?
Want het is zo dat als je begint met een spel je altijd onderdelen van de server downloadt, die er later worden gebruikt. In het begin zie je dan ook een download van rond de 5 kb/s per persoon, als je met meer dan 3 mensen dan op een 16 kb/s upload zit krijg je lag. Naarmate de downloads klaar zijn is je downloadsnelheid lager en heb je nergens last meer van :)
Een oplossing zou zijn, of een hogere upload nemen, of minder mensen tegelijk laten connecten.

The devil is in the details.

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Het probleem doet zich al voor als er 1 speler connect en mijn upload is 60KB/s. Je kan in de ini file opgeven hoeveel load een speler mag wegtrekken en die staat op Maxclientrare=7000 wat ongeveer overeen komt met een goeie isdn connectie.

Daar ligt het niet aan denk ik, als ik intern connect naar mijn server gaat het prima.

Ik heb downloads ook uitstaan dus ze kunnen niet eerst een map of ed downloaden.

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Echt helemaal niemand hier die ooit iets met UT dedicated server heeft gedaan ????

ja ik heb al op http://www.unrealadmin.org gekeken

[ Voor 25% gewijzigd door Muppet op 06-03-2003 14:07 ]