Ik ben van plan om binnenkort een Titanium Ibook te kopen, en nu vroeg ik me af of het nou "noodzakelijk" is om hierbij applecare aan te schaffen. Dit is nl. best prijzig. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het echt zo duur wanneer er iets kapot gaat?
Reparatie bij Apple is enorm duur, maar ik zou de gok nemen om Applecare niet te nemen
Je zult toch zelf moeten beslissen of je die applecare erbij neemt of niet..
't is afwegen inderdaad.. En je moet eigenlijk ook geen pech hebben.. Als je een slecht model van je Ibook treft dan kan dat inderdaad problemen geven, en zou je achteraf willen dat je die applecare wel had gehad..
Tref je een goed model waar nooit iets mee gebeurd dan baal je achteraf natuurlijk weer dat je veel te veel hebt betaald..
't is afwegen inderdaad.. En je moet eigenlijk ook geen pech hebben.. Als je een slecht model van je Ibook treft dan kan dat inderdaad problemen geven, en zou je achteraf willen dat je die applecare wel had gehad..
Tref je een goed model waar nooit iets mee gebeurd dan baal je achteraf natuurlijk weer dat je veel te veel hebt betaald..
Dit topic is gesloten.
![]()