[C&C Generals] could not connect to player

Pagina: 1
Acties:

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 22:20
opzich gaat het allemaal goed totdat het spel start dan krijg ik "could not connect to player".

ik heb de poorten uit de readme opengezet en geforward naar mijn pc. ook heb ik refresh NAT gedaan en FirewallPortOverride ingesteld.

ik ben ten einde raad. heb met de search verschillende topics gevonden maar zonder oplossing. iemand ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Staat de firewall van de player met wie je wilt connecten wel goed ingesteld? Want misschien blockt die firewall alles wel.

The devil is in the details.

Verwijderd

Nou het zelfde probleem heb ik ook met mijn Vigor 2200E. In de NAT->de 7 poorten (tcp/udp)open gezet zonder resultaat. Maakt wel connectie maar bij " Probe " gaat die terug naar de lobby. Via ea->support->FirewallBehavior = 1 + FirewallPortOverride = 29900 ingesteld...niets. Enige oplossing was om via de NAT -> DMZ open tezetten. Refresh nat in game gedaan en werkt ! Pc staat dan wel helemaal open....

Verwijderd

k zal dat nat refreshen eens proberen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 16:16 ]

• rewind.
ik doe het nu via de VPN van tweakers check : irc.tweakers.net #generals

Verwijderd

wat doe je daar

• rewind.
als je geconnect bent met de vpn en degene waar je mee wilt spelen ook kun je online tegen gamen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 15:38:
Nou het zelfde probleem heb ik ook met mijn Vigor 2200E. In de NAT->de 7 poorten (tcp/udp)open gezet zonder resultaat. Maakt wel connectie maar bij " Probe " gaat die terug naar de lobby. Via ea->support->FirewallBehavior = 1 + FirewallPortOverride = 29900 ingesteld...niets. Enige oplossing was om via de NAT -> DMZ open tezetten. Refresh nat in game gedaan en werkt ! Pc staat dan wel helemaal open....
Fijn om te weten, maar hoe zet ik die DMZ open, (waar)?? Ik begrijp dat je dan ook alle poorten die in de readme staan beschrven open moet hebben staan en in de game dan nog refresh nat moet doen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 22:26:
[...]

Fijn om te weten, maar hoe zet ik die DMZ open, (waar)? Ik begrijp dat je dan ook alle poorten die in de readme staan beschrven open moet hebben staan en in de game dan nog refresh nat moet doen?

Alvast bedankt.
Pagina: 1