Leuk dat jullie er zijn 
Ik heb op een site de NEX IIe Enhanced 128MB voor 164 euro zien liggen. Een aantrekkelijke prijs dus. Ik vond de prijs zelfs zo aantrekkelijk dat ik er serieus over na aan het denken ben om het apparaat aan te schaffen.
Maar had nog wat vraagjes. Er staat bij: "ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0 ". Wat houdt dit precies allemaal in?
Wat ook een vraag is, aan vooral de eigenaren van een NEX (II2): wat zie je op je schermpje als je een liedje draait? Ik vind dat namelijk wel belangrijk dat je de artiets ziet, en andere dingen.
laat maar, ik vond al dit stukje informatieve txt:
Ik heb op een site de NEX IIe Enhanced 128MB voor 164 euro zien liggen. Een aantrekkelijke prijs dus. Ik vond de prijs zelfs zo aantrekkelijk dat ik er serieus over na aan het denken ben om het apparaat aan te schaffen.
Maar had nog wat vraagjes. Er staat bij: "ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0 ". Wat houdt dit precies allemaal in?
Wat ook een vraag is, aan vooral de eigenaren van een NEX (II2): wat zie je op je schermpje als je een liedje draait? Ik vind dat namelijk wel belangrijk dat je de artiets ziet, en andere dingen.
laat maar, ik vond al dit stukje informatieve txt:
Dan graag maar wat ervaringen en meningen ofzoNadat de speler is opgestart is het via een menu mogelijk om een nummer te selecteren om af te spelen. Het LCD-scherm (112 x 64 matrix display) geeft veel en duidelijk informatie. De naam van het nummer uit de ID3-tag, de bitrate en de duur van het nummer worden weergegeven.
[ Voor 41% gewijzigd door Black-Death op 27-02-2003 20:42 . Reden: stukje txt weggehaald ]