Toon posts:

[Win2k] Systray icons plots verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een re-install van Nero, zijn plots een aantal systray icons verdwenen.

De enige 2 die er nog wel staan zijn ZaPro en Volumecontrol. Het vreemde is dat wanneer ik de verdwenen programma's afloop, deze wel zijn aangevinkt om op te starten. Reboots helpen niet, ze komen niet terug.

Systeem is dus W2k en het vreemde is dat het begon na re-install Nero

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
Zelfde verhaal: Zijn ze terug als Nero weg is, heb je je systeem als voor adware/virussen gescant?

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14
't Is voor mij (werk wel met XP) ook een groot probleem geweest tot ik dit vond:
Deze computer - beheren - services en toepassingen - services.
Hier zowel bij SSDP als bij UpnPservice (= universele plug en play service) rechts klikken en bij Eigenschappen als opstarttype Uitgeschakeld aangeven.
Dan ga je naar http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm en daar download je :Hide or Show Inactive Icons in the Notification Area (Line 53)
Remove Past Items From the Notification Area (Ook op Line 53) en je laat ze direct installeren.
Hierna ga je naar Taakbeheer (via Ctrl-alt-del), in het tabblad Processen klik je op explorer en dan op Proces beëindigen. Ga dan naar het tabblad Toepassingen, onderaan op Nieuwe Taak klikken, ‘explorer’ invullen (zonder de ‘ ’) en laten uitvoeren.

Verwijderd

Topicstarter
FairFox schreef op 27 February 2003 @ 20:05:
Zelfde verhaal: Zijn ze terug als Nero weg is, heb je je systeem als voor adware/virussen gescant?
Allebei gedaan, probleem blijft. Suggestie van passer zal ik morgen even proberen