GForce of iets anders?....

Pagina: 1
Acties:

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil eigenlijk een nieuwe videokaart in mijn systeem stoppen, zou alleen niet weten welke op het moment te nemen. Wil er zeker niet meer dan 500 voor uit geven , liefst nog iets minder

Huidige Systeem:
MSI 6309 mobo
PIII 500@733
128 mb PC133
Soundblaster 128
IBM 30 GB
17" Trinitron buis
Asus V34000TNT TV (16mb, tv out, video in)
Win98 SE

Speel niet heel veel spellen behalve Red Alert 2, en kijk nogal geregeld films via TV-out(DivX etc), TV-out is dus een vereiste, Video in zou leuk zijn.

Zie met al die verschillende GForce-en en ATi kaarten etc. door de bomen het bos niet meer, wie kan me helpen.
Of kan ik om de performance van dit systeem bij aangegeven gebruik wat op te krikken beter 128mb extra ram kopen?

Verwijderd

Geheugen heb je zat vind ik, de performanceverbetering van meer is echt nauwelijks merkbaar, alleen als je een echte multitasker bent en superveel IE windows en zwaardere programma's hebt open staan.
Ik raad je een GF2 MX aan, lekker goedkoop, veel performance. De 2d is wat minder, maar ik denk beter dan wat je nu hebt.

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
De Geforce 256 van guillemot is nu qua prijs/kwaliteit helemaal niet verkeerd...
TV out + T&L feutures aan boord en met de juiste drivers kun je er best veel uit halen als het om zware spellen gaat.

Anders de ddr versie.

Later..