Ik heb al vele malen gezocht of GoT maar geen echt zinnige verkaring gevonden. Overigens wel als het ging om DivX, maar dat bedoel ik niet. Het gebeurt alleen bij originele DVD's die ik via mijn PC (Toshiba DVD-RM SD-M1502) afspeel met bv. WinDVD of PowerDVD in Windows 2000. DMA staat aan. Maar de lippen van de spelers bewegen iets eerder dan dat het geluid komt. Lekker irritant.
Verwijderd
Wat zijn je systemspecs?...vooral cpu en grafische kaart
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 23:18 ]
grafische kaart: MSI MS-Starforce GeForce4 MX 440
computer: 1000 MHz, 512 KB RAM
waar vind ik CPU (+ wat is dat?)
computer: 1000 MHz, 512 KB RAM
waar vind ik CPU (+ wat is dat?)
Verwijderd
CPU daar bedoel ik je processor mee. Je videokaart en je processor moeten het makkelijk kunnen trekken. Is het met alle dvd's zo? Kan je een paar titels noemen. Hoe snel is je dvd speler?
Nee is maar bij een enkele DVD.
Omdat ik naast de computer verder momenteel geen gewone DVD-speler heb kan ik niet testen of het aan de DVD zelf ligt. Maar ik denk dat het gewoon fout op de DVD staat.
Omdat ik naast de computer verder momenteel geen gewone DVD-speler heb kan ik niet testen of het aan de DVD zelf ligt. Maar ik denk dat het gewoon fout op de DVD staat.
Ik heb een amd xp 1700+ en een ti 4200 64 mb. Als ik een film van cd speel (.avi) heb ik er ook last van.
homo sapiens non urinato in venti adversi
You Go . Al eens een andere codec geprobeerd, of met een ander programma je .avi af te spelen ?
Heb ik geprobeerd. Met DivX en Mediaplayer 9
homo sapiens non urinato in venti adversi
Verwijderd
Ik heb dat ook met import dvd's die niet de regiocode 2 hebben. Het waren zgn. regiovrije dvd's Ze waren opgenomen in het NTSC formaat wat in de VS standaard is. Ik denk dat dat daar aan ligt. Misschien kan je powerdvd instellen dat het om een NTSC DVD gaat?
Hebbik ook. Maar doet ie wel normaal als je hem in een gewone DVD-speler afspeelt? (dus geen computer.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 21:16:
Ik heb dat ook met import dvd's die niet de regiocode 2 hebben. Het waren zgn. regiovrije dvd's Ze waren opgenomen in het NTSC formaat wat in de VS standaard is. Ik denk dat dat daar aan ligt. Misschien kan je powerdvd instellen dat het om een NTSC DVD gaat?
Pagina: 1