Ik had het vroeger ook al maar toen gebeurde het af en toe... Nu alleen maar... beschrijving van handelen: Ik kom aan bij het aanmeldscherm van windows XP Home.. Druk op mijn naam.. alles werkt nog( muis kan ik nog bewegen ) .. Maar zodra ik op een toets druk (de eerste letter van mijn wachtwoord, maar ik zie geen teken verschijnen) doen de muis en het toetsenbord het niet meer.. Ik druk of mijn uitknop van de pc (soft off). Doe hem weer aan en als ik beslis om het nog maar een keer te proberen bij mijn zusjes account (ook met wachtwoord) slaat hij weer vast als ik de eerste letter typ. Nog maar een keer uit en aan. Nu bij mijn broers account (zonder wachtwoord). En voila.. hij meld zich aan... helaas heb ik daar niks aan want ik moet toch echt in mijn eigen (administrator) gebruikersaccount zijn. Druk op toetsenbord op de starttoets.. Alles werkt gewoon ... hij slaat niet vast... Ik druk op afmelden en nog een keer op afmelden.. Kom weer bij het aanmeldscherm aan.. druk op mijn naam, en ik kan gewoon mijn wachtwoord intypen en mij aanmelden..
Waarom doet windows dit .. Waarom kan ik me niet gewoon aanmelden nadat ik opnieuw opgestart heb... Ik heb als toetsenbord en muis de Corless Desktop Optical.. Kan iemand mij helpen????
Het ligt niet aan je Toetsenbord... (Omdat hij het wel bij je broer's account doet..) Heb jij en/of je zusje geen virus opgelopen? (ff online scannen) Draai je geen WindowBlinds of iets dergelijks?
lijkt sterk op een verrot profile. Ik zou een nieuwe gebruiker aanmaken.. je gegevens erop pleuren..en je ouwe weg pleuren.
En waarom denk jij dat de topicstarter hierbij gebaat is, ie: waarom is dit een oplossing voor zijn probleem?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
mijn pc is nog lang niet zo oud.. ik heb dit probleem eerder gehad... ik heb toen windows opnieuw geinstalleerd nadat ik alles had geformateerd.. toen deed alles het weer.. dus het moet ergens in windows zitten
heb je nou al ander profile aangemaakt??
'waarschijnlijke' virussen?D.J. Tjerk schreef op 28 February 2003 @ 00:09:
geen virussen gevonden alleen wat waarschijnlijke virussen die er maar nooit af willen gaan...
Die waarschijnlijke virussen staan er al een tijd op.. met ravantivirus vind ie ze steeds.. maar bij het verwijderen staat: failed! Ik zal eens kijken of een andere account met een password het wel doet...
Verwijderd
Zou je niet eens bij Symantec of McAfee op de site gaan kijken hoe je die virussen handmatig kunt verwijderen? Die virussen hebben vast wel een naam, en die kun je daar dan weer opzoeken...
Dan raad ik je (met ervaring) Symantec aan, bij McAfee moest ik een tijd geleden reggen enzo.. Geen idee wat er toen aan de hand was maarjah.
probeer anders even met een Anti-virus bootdisk, mischien dat tie dat virus opstart bij het opstarten van Windows ofzo. Met een bootdisk heb je daar geen last meer vanD.J. Tjerk schreef op 28 February 2003 @ 19:39:
Die waarschijnlijke virussen staan er al een tijd op.. met ravantivirus vind ie ze steeds.. maar bij het verwijderen staat: failed! Ik zal eens kijken of een andere account met een password het wel doet...
het heet JS NOCLOSE.... ff zoeken bij virusalert.nl
Tuurlijk..... Js NoClose is een 'virus' dat in een webpagina ervoor zorgt dat je een webpagina niet kan afsluiten... het lijkt me sterk dat deze ervoor zorgt dat windows niet meer wil aanloggenD.J. Tjerk schreef op 01 March 2003 @ 16:35:
het heet JS NOCLOSE.... ff zoeken bij virusalert.nl
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dj Tjerk gebruik ff de edit knop. Deze dus
. En je had het over meerdere virussen toch? Of zijn er verder geen virussen meer gevonden..
Het is geen virus denk ik. Bij ons op het werk stond er van de week ook zo een geval. Windows chrashte niet, je zag vb mediaplayer nog draaien, maar zodra je een toets indrukte kon je je muis en toetsenbord niet meer gebruiken.
Krijg je bij het afsluiten een blauw scherm?
Heb je nieuwe mouseware of Itouchdrivers geinstalleerd? Zoja, terug verwijderen en je probleem zou opgelost moeten zijn.
Heb je nieuwe mouseware of Itouchdrivers geinstalleerd? Zoja, terug verwijderen en je probleem zou opgelost moeten zijn.
RumanoVVV schreef op 01 March 2003 @ 20:49:
Pagina: 1