Ik heb sinds een paar weken een probleem met m'n pc..
Ik draai XP Pro en telkens blijft de pc een BSOD geven tijdens een 'kleine inspanning'
Bijv. bij games, fotosoep en meer van dit soort veeleisende programma's'
Iedere keer krijg ik een andere foutmelding, het is me dus een raadsel waar het aan kan liggen.
Wat ik er al een gedaan heb:
- Nieuwe Enermax voeding
- Nieuwe WD harde schijf
- Nieuw DDR
- Format
- BIOS Flash
Temperatuur is idle 47 en stressed 50 met een Volcano 7+, daar hoef ik me dus ook geen zorgen over te maken..
Het verschilt ook iedere keer wanneer ik krijg een BSOD krijg, dan na 5 minuten, dan na 3 uur.
Ook de aanduiding die de BSOD aangeeft verschilt iedere keer, van IRQ_LESS_enz.. tot x00023x achtige fouten.
Ik heb heel GoT al zo'n beetje afgezocht naar de betekenis van deze fouten, maar iedere keer zijn het andere..
Mijn systeem:
AMD Athlon XP 2000+
MSI KT4V (bios 1.8, 1.7 zelfde probleem)
512MB PC2700 Twinmos
Asus GF4ti4200
WD 80GB 8MB cache
Maxtor 40GB 2mb cache
Lite-on fikkertje
Realtek NIC
Casemodded
In het begin liep het allemaal prima maar na 2 maanden kreeg ik deze problemen.
Ik draai XP Pro en telkens blijft de pc een BSOD geven tijdens een 'kleine inspanning'
Bijv. bij games, fotosoep en meer van dit soort veeleisende programma's'
Iedere keer krijg ik een andere foutmelding, het is me dus een raadsel waar het aan kan liggen.
Wat ik er al een gedaan heb:
- Nieuwe Enermax voeding
- Nieuwe WD harde schijf
- Nieuw DDR
- Format
- BIOS Flash
Temperatuur is idle 47 en stressed 50 met een Volcano 7+, daar hoef ik me dus ook geen zorgen over te maken..
Het verschilt ook iedere keer wanneer ik krijg een BSOD krijg, dan na 5 minuten, dan na 3 uur.
Ook de aanduiding die de BSOD aangeeft verschilt iedere keer, van IRQ_LESS_enz.. tot x00023x achtige fouten.
Ik heb heel GoT al zo'n beetje afgezocht naar de betekenis van deze fouten, maar iedere keer zijn het andere..
Mijn systeem:
AMD Athlon XP 2000+
MSI KT4V (bios 1.8, 1.7 zelfde probleem)
512MB PC2700 Twinmos
Asus GF4ti4200
WD 80GB 8MB cache
Maxtor 40GB 2mb cache
Lite-on fikkertje
Realtek NIC
Casemodded
In het begin liep het allemaal prima maar na 2 maanden kreeg ik deze problemen.