Via www.surfspot.nl heb ik de upgrade-versie van Windows XP Professional besteld. Zelf werk ik nu met Windows XP Home edition. Wanneer ik de installatie van Windows XP start, krijg ik de volgende foutmelding:
Geen geldige systeempartities gevonden. Setup kan niet doorgaan
Hierna wordt de setup afgebroken en krijg ik het bureaublad voor me. Mijn computer bestaat uit o.a. de volgende gegevens:
- Moederbord: Asus P4PE
- Processor: Intel P4 2,53 Ghz
- Geheugen: 768 (512+256) MB PC-2700 DDR-RAM
- Harddisk: Western Digital WD1200JB 120 GB met 8MB cache geheugen
De harddisk is ingedeeld in een drietal partities C, D en E die allemaal in NTFS zijn geformatteerd. Op alle partities is software geinstalleerd op dit moment gebruikt wordt.
In eerste instantie dacht ik dat de harddisk niet meer in orde zou zijn, echter de laatste DLG van WD geeft geen foutmeldingen aan, zowel bij de quick- als de uitgebreide scan.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Geen geldige systeempartities gevonden. Setup kan niet doorgaan
Hierna wordt de setup afgebroken en krijg ik het bureaublad voor me. Mijn computer bestaat uit o.a. de volgende gegevens:
- Moederbord: Asus P4PE
- Processor: Intel P4 2,53 Ghz
- Geheugen: 768 (512+256) MB PC-2700 DDR-RAM
- Harddisk: Western Digital WD1200JB 120 GB met 8MB cache geheugen
De harddisk is ingedeeld in een drietal partities C, D en E die allemaal in NTFS zijn geformatteerd. Op alle partities is software geinstalleerd op dit moment gebruikt wordt.
In eerste instantie dacht ik dat de harddisk niet meer in orde zou zijn, echter de laatste DLG van WD geeft geen foutmeldingen aan, zowel bij de quick- als de uitgebreide scan.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door TweakersOnly op 27-02-2003 19:13 ]