Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Lord Daemon: bedankt voor alles
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
LD
Wat ik wel weet is dat Lord Daemon een mede PlaneScape: Torment speler is... en dat daar een mooi draadje over was in SP...
Victor bedankt voor al je inzet, misschien ben ik niet een van de mensen waarmee je normaliter om zou gaan, ik heb het leuk gevonden op de meetings (en vooral dan erna
Welkom tot de 'zwartjes' ;-))
Bericht hierboven
Tssk

Ik was vrete op koste van de baas
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
en dan niet even posten @ LA op kosten van de baas
Maar Lord Daemon, eeh ja, ik ken je niet ik kom/kwam nooit in dat forum maar namens mijn mede-gotters bedankt
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Het is ook erg herkenbaar, als ik mijn eigen posts van een jaar geleden terug lees hoop ik regelmatig ook dat niemand daar meer wat van weet, wat ik overigens over een tijd vast weer over nu ook zal zeggen.
Bedankt voor je moderatie en welkom bij het rijk der users
Succes met je verdere RL waar je nu meer tijd voor zult hebben
🌞🍃
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:09
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Toch bedankt voor je inzet voor users die wel in die hoek kwamen
Wat hij zegt.We Are Borg schreef op 27 February 2003 @ 20:20:
Kom nooit in dat gedeelte, zitten enge mensen
Toch bedankt voor je inzet voor users die wel in die hoek kwamen
Ik vond het altijd wel leuk om te lezen. Goede reply's enzo.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik hoop dat je het ook als user naar je zin gaat hebben
Welcome en succes in de toekomst gewenst
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Maareh... ik vond het afscheidstuk wat je geschreven had echt klasse. Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet de tijd neem om me zo breed te ontwikkelen
Misschien in de toekomst toch ook weer da W&L in de gaten houden
Succes verder LD!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 20:25 ]
Who is John Galt?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Aannames zijn fataal.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ik post hoogstzelden in W&l, las echter wel sommige topics met belangstelling.
Zonder moeite kan ik zeggen dat je afscheidstopic uiterst correct en duidelijk is en W&L waardig.
Als ik je posting zo lees heb ik het volste vertrouwen dat het vervolg op GoT je ongetwijfeld zal bevallen. Succes verder!
ARME AOW’er
Verwijderd
Verwijderd
Maar goed, LD is wel meer dan één afscheidstopic waard
Bedankt en succes
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Lord Daemon schreef op 27 February 2003 @ 21:39:
Hebben ze hier ook ineens een topic geopend.Bedankt voor de mooie woorden. En wees gerust: zwart past wel bij me, dus dat nieuwe kleurtje went wel.
Huu Lurd Duumun, juu huur
Euh?.. Jij bent gewoon raarzeef schreef op 01 March 2003 @ 23:10:
Huu Lurd Duumun, juu huurLuuk um tu zuun dut ju nuut un uun zwurt gut vult. Uverguns hubbun juu un uk nug wul cuntuct uvur bupuuldu zukun
![]()
* moto-moi rent hard weg
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ju, vun uns zun zu nug nuut uf.zeef schreef op 01 March 2003 @ 23:10:
Huu Lurd Duumun, juu huurLuuk um tu zuun dut ju nuut un uun zwurt gut vult. Uverguns hubbun juu un uk nug wul cuntuct uvur bupuuldu zukun
![]()
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik met verbazing je stukje in W&L heb gelezen (ik vind het een beetje griezelig), maar daar kan je me vast ooit wel meer over vertellen.
Als je volgend jaar gewoon als eerste-jaars begint met de studie wijsbegeerte dan kom ik je vast wel tegen als ik alle vakken die ik niet heb gehaald aan het inhalen ben
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 01:43 ]
Griezelig? Bizar?Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 01:38:
Welkom tot de wijsbegeerte studenten zal ik dan maar zeggen. Absolyte en Morgoth en ik zitten daar ook al.
Ik moet zeggen dat ik met verbazing je stukje in W&L heb gelezen (ik vind het een beetje griezelig), maar daar kan je me vast ooit wel meer over vertellen.
Nee, dat doe ik zeker niet.Als je volgend jaar gewoon als eerste-jaars begint met de studie wijsbegeerte dan kom ik je vast wel tegen als ik alle vakken die ik niet heb gehaald aan het inhalen ben.
Als jij nu Filofosie van de Geest volgt heb ik je wellicht al wel eens gezien in de pauze tijdens het college op donderdag, als ik daar naast wetenschapsfilosofie heb?
Verwijderd
Nahja, wijsbegeerte clubje is niet zo enorm groot, ik neem aan dat als ik een beetje actief wordt in die richting ik het hele stel wel vrij snel ken (de vraag is of ik dat wel wil
Volg je volgend blok nog geschiedenis 3? (ik zie dat je maar 2 vakken betreffende geschiedenis gedaan hoeft te hebben, maarja je doet het toch niet alleen om papiertje te halen lijkt me)
ohja, dit is dus compleet offtopic, al die informatie hoor ik wel een andere keer.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 02:25 ]