Toon posts:

[ATI TV-out] Applicatie fullscreen op tv-out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over het fullscreen draaien van een applicatie.

Situatie: C3D R9700 met 2 displays: tft 1280x1024 en tv 800x600

Op dit moment dat een applicatie fullscreen wil draaien gaat ie altijd op de tft draaien. Vooral bij een winamp plugin (visualization) zou het prettig zijn als die op de tv zou draaien terwijl de desktop op de tft behouden blijft. In window mode (met desktop over 2 schermen) werkt het wel, alleen zijn 3d applicaties dan niet vooruit te branden.

Is het mogelijk om aan te geven dat een applicatie bij voorkeur op het 2e display moet draaien?

Iemand hier ervaring mee?

Denis

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 10:21

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 18:24:
Ik heb een vraag over het fullscreen draaien van een applicatie.

Situatie: C3D R9700 met 2 displays: tft 1280x1024 en tv 800x600

Op dit moment dat een applicatie fullscreen wil draaien gaat ie altijd op de tft draaien. Vooral bij een winamp plugin (visualization) zou het prettig zijn als die op de tv zou draaien terwijl de desktop op de tft behouden blijft. In window mode (met desktop over 2 schermen) werkt het wel, alleen zijn 3d applicaties dan niet vooruit te branden.

Is het mogelijk om aan te geven dat een applicatie bij voorkeur op het 2e display moet draaien?

Iemand hier ervaring mee?

Denis
het ENIGE wat je kan doen is de tv als 1e monitor instellen
want wat hij nu doet is gewoon een tv chippie een 3d aplicatie weer geven :D en daar kan zon ding niet echt mee over weg :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Werkt inderdaad, maar ik moet dan wel beiden in (bijvoorbeeld) 1024x768 zetten.
Blijkbaar mag een 2e monitor niet een hogere resolutie hebben dan de 1e.

Is wel cool de 'tripex3' visualisation plugin van winamp (samen met de 'line-in' plugin) op het tv-beeld. Kun je verder je eigen playlist/jukebox programma op de tft draaien.