"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Voor zover ik weet is hier geen converter voor. Al geprobeerd om de works file te openen in word?
Jah
In Word 2000 krijg ik alleen maar "systeemcode" als resultaat.... rare blokjes en tekens etc.... m.a.w. Word 2000 herkend het formaat absoluut niet.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Iemand nog een suggestie?? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem
Bestaat er iets als een viewer of een import utility?? Daarnaast ook nog een paar .pub (Publisher 2000) bestanden gekregen. Zijn die toevallig ook op een 1 of andere manier te openen in Word??
Bestaat er iets als een viewer of een import utility?? Daarnaast ook nog een paar .pub (Publisher 2000) bestanden gekregen. Zijn die toevallig ook op een 1 of andere manier te openen in Word??
Probeer deze eens.Woudloper schreef op 06 maart 2003 @ 09:13:
Iemand nog een suggestie?? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem![]()
[ Voor 19% gewijzigd door jota op 06-03-2003 09:35 ]
4eyes :: Bedankt voor de tip, daar kan je namelijk een trail voor 30 dagen downloaden. Echter is het erg vreemd, want als ik alle gegevens heb ingevuld voor het downloaden van de trail, krijg ik de volgende pagina:
http://www.stellent.com/i...ed=true&dDocName=p2000500
En deze werkt om de 1 of andere reden niet. Ik bedoel er staat op die pagina de volgende tekst:
Maar ik kan daar nergens 1 van de 3 talen vinden
http://www.stellent.com/i...ed=true&dDocName=p2000500
En deze werkt om de 1 of andere reden niet. Ik bedoel er staat op die pagina de volgende tekst:
.1. Download the appropriate executable below. Three languages are available.
Maar ik kan daar nergens 1 van de 3 talen vinden
edit:
Hmm, vreemd
als ik op het .pdf icoontje bovenin de pagina klik wordt de pagina weergegeven in .pdf en dan zie je wel gewoon de links zien. Maar er niet op klikken???
Hmm, vreemd
[ Voor 18% gewijzigd door Woudloper op 06-03-2003 10:09 ]
Nog even een toevoeging voor het geval iemand denkt dat 'Quick View Plus' de mogelijkheid heeft voor het openen van een Microsoft Publisher bestand...
Dat is dus niet zo. Als je hier klikt zie je een lijst met alle door 'Quick View Plus' ondersteunde File Extension (en dat is helaas dus niet het MS Publisher formaat)
Dat is dus niet zo. Als je hier klikt zie je een lijst met alle door 'Quick View Plus' ondersteunde File Extension (en dat is helaas dus niet het MS Publisher formaat)
Pagina: 1