Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Als jij deze flauwekul ook naar beneden hebt gemod, en ik ook, en hij net op 0 stond, waarom staat 'ie dan nou *weer* op +1? Heeft blijkbaar meer vriendjesVerwijderd schreef op 27 February 2003 @ 17:28:
En deze had een vriendje... +1 inzichtvol.... -1 overbodig zal íe bedoelen.
[-1 flauwekul]
Is wel weer vragen om moeilijkheden, zo'n nieuwsbericht
[/-1 flauwekul]
[edit]Deze heeft idd wel een +1 verdiend, jammer dat 'ie als een tang op een varken slaat zonder de originele flamebait waar 'ie op reageert
* Rataplan ziet tientallen modpunten in een bodemloze put verdwijnen
zolang er niemand reageert blijf ik editen!
Deze is geen flame, maar hoort 'ie wel boven de 0?
[ Voor 49% gewijzigd door Rataplan op 27-02-2003 17:41 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
overgewaardeerd, overgewaardeerd, overgewaardeerd, overgewaardeerd, trollerige onzin, trollerige onzin, moet nog verder naar beneden gedrukt worden, lijkt mij een troll
Verwijderd
hey eikel mensen kunnen ook zelf wel beslissen wat er met een post moet gebeuren jij hoeft mensen echt niet te commanderen. Als je dat zo leuk vind ga je maar in het leger ofzo.Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 13:29:
Inmiddels is de draad aan een zeer grondige onderhoudsbeurt toe.
overgewaardeerd, overgewaardeerd, overgewaardeerd, overgewaardeerd, trollerige onzin, trollerige onzin, moet nog verder naar beneden gedrukt worden, lijkt mij een troll
Edit:
Jongens, willen jullie het voor de overige bezoekers even plezierig houden?
[ Voor 31% gewijzigd door bazs2000 op 28-02-2003 19:09 ]
Verwijderd
Hé flamende lul, dat mag je voor je houden. Ik commandeer niets, ik constateer alleen maar. Verder, schelden doe je maar tegen mensen uit je eigen omgeving, die kunnen het misschien waarderen.hey eikel mensen kunnen ook zelf wel beslissen wat er met een post moet gebeuren jij hoeft mensen echt niet te commanderen. Als je dat zo leuk vind ga je maar in het leger ofzo.
Btw.... ik vind dat aad123 groot gelijk heeft!
[ Voor 34% gewijzigd door Praetorian op 28-02-2003 19:18 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Renegade op 28-02-2003 20:01 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit topic is gesloten.