Toon posts:

Topic op slot zonder sluitpost, verwarrend

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes :D,

[rml]Dit[/rml] topic is dus op slot gegaan, zonder dat er een slot post is geplaats door een moderator, daarom d8 ik ook eerst dat ik er niet meer in kon posten vanwege een vage reden.

Nu wilde ik dus een vraag stellen in dit topic en nu is het topic op slot gegaan vanwege die irritante K*T users (sorry hoor, maar anders dan dit kan ik het niet formuleren) die heletijd wat offtopic shit zitten te posten over dat debiele schip...

Ik wilde namelijk wel es weten waarom ik de IA niet meer op laupro vindt?
-Niet meer in lopende (duh, hij is gesloten..)
-Niet meer in aflopende (huh :?)
-En ook niet meer in gesloten...

Maajaa, ik vind dit dus behoorlijk vaag waarom jullie dit topic nu sluiten. Geef die users dan gewoon een OW (is gloof ik al gebeurd) en als ze daar nog niet op reageren, ban ze dan 1 dag ofzow...dat schrikt ze dan wel af om al die nonsens te posten....

Ik kan jullie wel een beetje begrijpen, jullie sluiten het topic zodat er niet meer zoveel offtopic wordt gepost en ispierings zal dan wel een nieuw openen zodra alles binnen is. Maarja als jullie dan een slotpost ofzo vermelden met bijv: "Als het dan zo moet, dan maar op slot!". Dan weet ik tenminste dat ie opslot is, want nu kan ik en andere users geen vraag meer stellen, die WEL ontopic is...

Het is niet zo'n ramp, maar het zou wel fijn zijn als jullie volgende keer ff slotpost erneer zetten...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Om vele linkjes naar een topic te voorkomen even een titel edit

Er staat geen sluitpost ik denk dat de mod even bezig is de crap eruit te halen ofzo.

[ Voor 42% gewijzigd door JvS op 27-02-2003 16:52 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft AcouSE dit even tijdelijk gedaan om te kunnen gaan mailen etc. zonder dat mensen hun onzin wegeditten. Dat zou bij die draad niet de 1e keer zijn iig.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Foutje @ AcouSE geloof ik :P

Vanwege het grote aantal offtopic replies had ik er even een slot op gegooid+sluitmessage "FF dicht voor onderhoud" (ik kon niet meteen editten omdat ik weg moest geloof ik). Later heb ik dus OWs uitgedeeld en een aantal replies verwijderd (inc. m'n eigen sluitmessage), maar dus vergeten het slotje eraf te halen.

Sorry, mijn excuses voor het ongemak.

Verwijderd

Topicstarter
AcouSE schreef op 27 February 2003 @ 16:54:
Foutje @ AcouSE geloof ik :P

Vanwege het grote aantal offtopic replies had ik er even een slot op gegooid+sluitmessage "FF dicht voor onderhoud" (ik kon niet meteen editten omdat ik weg moest geloof ik). Later heb ik dus OWs uitgedeeld en een aantal replies verwijderd (inc. m'n eigen sluitmessage), maar dus vergeten het slotje eraf te halen.

Sorry, mijn excuses voor het ongemak.
Oke dan, ik vond het al beetje raar?

Alweer een probleem de wereld uit geholpen :)

offtopic:
Oh jah JvS, voordat ik het vergeet morgen...alvast proficiat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 16:59 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

opgelost dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door JvS op 27-02-2003 17:07 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.