Probleem met afspelen media files icm Digifire 7.1

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Na alle creative rampen heb ik uiteindelijk toch maar besloten om voor de Hercules digifire te gaan. Een zeer mooie kaart.

Maargoed vanmiddag de card geinstalled icm. de meest recente drivers. Geluid werkt. Enigste probleem: Ik kan geen muziek files afspelen (mp3/wma) in windows media player--> " windows media player encountred an unknown error". Aangezien ik Windows media player goed genoeg vind werken heb ik er standaard geen andere media spelers opstaan. Toen heb ik dus maar winamp geinstalled. Deze wil wel mijn mp3 files afspelen maar weigert mijn wma files af te spelen (veelal in windows media player geripped van eigen cd's). Winamp geeft wel de ID3 tags weer maar wil de files niet afspelen (geen error mssg hij doet gewoon niets). Films, ingame etc. speelt hij allemaal netjes af. Alleen wma en mp3 heeft hij dus problemen mee.

Bij mijn broertje (sb live 5.1) werkt alles dus wel gewoon.

Hiervoor met een audigy werkte alles ook perfect (ook in de tussentijd met een ac97onbaord ding).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen