Live webcam streamen (geen camarades)

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
Ik heb weer eens een webcammetje in de kast gevonden en die wil ik gaan opzetten en live streamen op inet. Voorheen deed ik dat met camarades, maar aangezien zij tegenwoordig geld rekenen(en mijn vorige account is gedelete) wil ik overgaan naar een andere. Alleen welke; Zijn er nog andere live stream aanbieders zoals camarades??

in de search staat alleen maar camarades.

2de vraag tot hoever kan ik mijn usb cam verlengen? Ik heb een logitech(zo'n soort 007 cammetje) en nu wil ik utp als verlengkabel gebruiken en heb nog een actieve usb-hub:

cam-----utp-------hub-----computer

het is voor mij niet mogelijk om tussen de cam en de utp kabel de hub te plaatsen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-05 20:52
www.teveo.com heeft een gratis live stream proggie.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Anoniem: 2724

wat d8 je van Windows media encoder.. :) streamt vlekkeloos beeld en geluid direct van je eigen PC af hoppa het www op ... ff een scriptje op je site zetten en klaar ben je :P draait toppie bij mij

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:52

jep

Anoniem: 2724 schreef op 27 February 2003 @ 17:48:
wat d8 je van Windows media encoder.. :) streamt vlekkeloos beeld en geluid direct van je eigen PC af hoppa het www op ... ff een scriptje op je site zetten en klaar ben je :P draait toppie bij mij
En als je geen windows-media hebt? Ik zou eerder voor 'n net java appletje gaan, of flash als dat goed werkt. Doet het tenslotte op elk platform. :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-04 06:19
jep schreef op 27 February 2003 @ 17:50:
[...]

En als je geen windows-media hebt? Ik zou eerder voor 'n net java appletje gaan, of flash als dat goed werkt. Doet het tenslotte op elk platform. :)
Zowel Windows, MacOS als Linux kunnen omgaan met Windows Media.... of de streaming producten gratis zijn weet ik trouwens niet, maar afspelen kan bijna overal.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• shure-fan
Anoniem: 2724 schreef op 27 februari 2003 @ 17:48:
op zich niet verkeerd maar ik kan totaal geen scripts schrijven en kan voor de webcam software geen webserver software installen (zoals apache)

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

webcam32 moet je dus hebben!

Streaming via een ingebouwde servert, via javapull of via jpg/javascript push :)

Werkt perfect!

Redleg gebruikte 't eerst ook een tijdje en ik ook, wekt wel wat dataverkeer op maar dan heb je wel streaming LIVE beelden...!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• shure-fan
webcam32 is toch camarades en die wil ik dus niet gebruiken

heb nu windows media encoder werkt voor de helft rest fixen we later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 10:02
hmja, dit is zelf echt wel te vinden :)