"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
Zo snel mogelijk reggen op www.palmos.com zodat je emulators en ROM's mag downloaden.
Wat heb je zelf al aan info vergaard?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb zelf nog nooit voor een palm geprogt, maar ik heb wel ooit bij een bedrijf gewerkt waar ze daar mee bezig waren.
wat ik van die collega's gehoord heb was: redelijk makkelijk te doen, alleen de geheugen segmentation is vervelend (je kunt maar iets van 64KB tegelijk gebruiken)
Er zijn gratis emulators te krijgen en je programmeert in C met een aantal extra libraries.
er kunnen fouten in deze info zitten
wat ik van die collega's gehoord heb was: redelijk makkelijk te doen, alleen de geheugen segmentation is vervelend (je kunt maar iets van 64KB tegelijk gebruiken)
Er zijn gratis emulators te krijgen en je programmeert in C met een aantal extra libraries.
er kunnen fouten in deze info zitten
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
http://www.pocket-technologies.com/ is een pascal compiler voor PalmOS en heeft probeerd een beetje RAD te zijn. Lijkt vrij veel op Delphi.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Lees de documentatie van PalmOs. gratis te downloaden van de website. Vooral "The zen of palm-programming" is een zeer waardevol document, meer waard dan welke tip je dan ook kunt krijgen op GoT.
Localhost, sweet localhost
je hebt blijkbaar dus niet echt voor-onderzoek gedaan. Doe dat voortaan wel voor je een topic opent
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()