Toon posts:

[3d] frames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<n00b>
ik ben bezig met het animeren van een object, maar nou wil ik graag meer dan 100 frames gebruiken.
nou hoop ik niet op dat ze gaan zeggen: druk F1 en zoek op iets, want dat heb ik dus al lang geprobeerd, maar kom er maar niet uit.
alvast bedankt
</n00b>

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
klik rechts op je tijdbalk, kies properties oid, daar kun je het aantal frames instellen. En ja, dat staat onder F1.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar dat werkt niet...

• HunterPro
  • Niet online
sorry, zat met een andere app in m'n hoofd :)

rechts van je framecounter (tekstveldje rechtsonderin) zit een knopje met een window met een klokje er op. Klik daar eens op :)

Verwijderd

Topicstarter
heb je daar ook uitleg bij :) want als ik daar okklik (had ik natuurlijk allang gedaan)kan ik wel meer frames instellen, maar dan maakt hij de animatie gewoon langer, en gaat alles gewoon slomer.

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 16:10:
heb je daar ook uitleg bij :) want als ik daar okklik (had ik natuurlijk allang gedaan)kan ik wel meer frames instellen, maar dan maakt hij de animatie gewoon langer, en gaat alles gewoon slomer.
Als je de framecount ophoogt wordt je animatie niet uitgerekt maar worden achterin gewoon frames toegevoegd. Wil je alles weten hierover zou ik toch eventjes m'n 3dsmax helpfile raadplegen, daar staat 't allemaal helder in uitgelegd :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thx, nog 1 vraagje, waarvoor dient de animatie knop (die grote) want zonder die knop doet hij hetzelfde als met

• HunterPro
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tobias.dezeserver.nl/forum/keyframe.gif deze?

die is er voor als je met de editor je bewegingen wilt instellen; met deze knop zet je eerst al je keyframes en gaat dan in de editor de tweens ertussen aanmaken. De auto-keyframe (bovenste rechts hiervan) doet dit alles automatisch (meest gebruikt).

[ Voor 3% gewijzigd door HunterPro op 27-02-2003 16:18 ]

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 10:48

Puck

EINDBAAS.org

hehe ik ben nu wel benieuwd om welk programma het gaat :D

Arrived anxious, left bored

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• RunaR
  • Laatst online: 23-08 21:56
nog completer: 3ds max

(als het versie 4 of hoger betreft) :p

ISS Detector en meer voor Android

Pagina: 1