Polijsten, op wat voor ondergrond ?
Nou wil ik niet naar doen, maar dit :
En ja, ik weet wat van de klassieke methodes om een superhete CPU met een gepolijste core en heatsink alleen met olie te monteren, en geen koelpasta.
En ja, ik weet ook dat koper op ijzer krassen geeft, net als schuurpapier vandaar dat je een glasplaat gebruikt. En dat polijst poeder ca. 100 tot 1000 keer fijner is dan waterglas schuurpapier.
En dat je met olie tussen de glasplaat en het te polijsten object controleert op 'vlakheid' .
En nog veel meer dingen.
Ik probeer wat te helpen en uit te leggen, en soms zwam ik een uur in de wind. Dat mag je rustig zeggen, zolang je het maar met een glimlach doet.
Kweenie wat jij hier doet, ik probeer wat bij te dragen. Jij toch ook...?
Dat geeft toch niet ? Ik heb geen zin om een beetje te gaan zitten ruzien. Sluiten we vrede ?
Nou wil ik niet naar doen, maar dit :
.. kan ik niet als een redelijke respons beoordelen. De topicstarter vraagt of hij :Het lijkt wel alsof je het helemaal weet..of niet? Wel eens van fijn schuurpapier gehoord?
Vlakken met polijstpoeder lijkt me erg lang duren trouwens.. En wie zei er iets over een houten plank? Waar slaat jou post eigenlijk op
lijkt mij van hout. De verwarring over vlakken en polijsten zat al in het topic, daar ga ik mij niet druk om maken.een platte plank moet gebruike
En ja, ik weet wat van de klassieke methodes om een superhete CPU met een gepolijste core en heatsink alleen met olie te monteren, en geen koelpasta.
En ja, ik weet ook dat koper op ijzer krassen geeft, net als schuurpapier vandaar dat je een glasplaat gebruikt. En dat polijst poeder ca. 100 tot 1000 keer fijner is dan waterglas schuurpapier.
En dat je met olie tussen de glasplaat en het te polijsten object controleert op 'vlakheid' .
En nog veel meer dingen.
Ik probeer wat te helpen en uit te leggen, en soms zwam ik een uur in de wind. Dat mag je rustig zeggen, zolang je het maar met een glimlach doet.
Kweenie wat jij hier doet, ik probeer wat bij te dragen. Jij toch ook...?