[DVD] Standalone +R?

Pagina: 1
Acties:

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik heb hier geen probleem, alleen een vraagje en bij voorbaat dank voor alle geplaatste ervaringen

Ik wil zelf een stand-alone DVD speler gaan kopen, waarmee ik in de toekomst ook zelf gebrande DVD's wil afspelen. Probleem is alleen dat van alle informatie die je krijgt ze altijd zeggen: DVD-video, DVD-R compatible. Ze zeggen nooit dat ze ook +R compatible zijn terwijl er op forums wel vermeld wordt dat zij +R compatible zijn.
Echter de +R variant is steeds meer terrein aan het winnen, en belangrijker, Plextor komt met een +R brander uit. Deze zou ik graag willen kopen, maar hier heb ik niet zoveel aan als ik straks mijn eigen GEMAAKTE (dus legale) films er niet op af kan spelen.

Ik heb google, de search, en sites van de fabrikanten al geraadpleegd, maar ik ben er nog steeds niet uit.

Mijn vraag is dan ook: Zijn stand-alone DVD spelers +R compatible?

p.s. ik heb nog niet besloten welke ik ga kopen, die keuze hangt volledig van de compabiliteit af.

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ondervonden dat http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers com hier heel goed in helpt.
Je kan per merk kijken welke niet of wel +R compatible zijn.
En dat zijn er best wel veel.

[ Voor 6% gewijzigd door docftp op 27-02-2003 15:52 ]

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Jep, lees hierboven. tevens kan ik je melden dat de philips (634 en 640) dvd-spelers vaak alles slikken.

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Thanks men, je kan er inderdaad alles vinden over welke speler hoe compatible is.