Ik heb een tijdje geleden 2 systemen gekocht die bijna identiek zijn. Zie sig. voorspecs. Wat is nu het geval. In het ene systeem doet de brander het niet.
Als ik in Nero een audio cd'tje wil branden blijft deze na het vullen van de buffer (4%) hangen. Oke, ik later een video (data) cd'tje geprobeert te branden, dit met meer succes. Hij brande hem wel helemaal goed (burn succesfull) maar geen van mijn 4 cd/cdr spelers konden hem lezen.
Deze uitleg is zeer kort door de bocht. 'tis nu al 1 maand aan de gang en heb de brander ook al een keer omgeruilt. Inmiddels heb ik 10-15 cd'tjes verbrand
en ben ik een beetje moedeloos aan 't worden. In hetzelfde systeem wat 1 meter ernaast staat gaat wel alles goed.
potentiele oplossingen, die ik kan verzinnen:
- Alternate vertelde me dat er een DMA jumper achterop zit, maar ik heb geen idee waar dat voor is.
- kan 'm ffies in een ander systeem proberen.
- andere firmware.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verblijden met een
tip
Als ik in Nero een audio cd'tje wil branden blijft deze na het vullen van de buffer (4%) hangen. Oke, ik later een video (data) cd'tje geprobeert te branden, dit met meer succes. Hij brande hem wel helemaal goed (burn succesfull) maar geen van mijn 4 cd/cdr spelers konden hem lezen.
Deze uitleg is zeer kort door de bocht. 'tis nu al 1 maand aan de gang en heb de brander ook al een keer omgeruilt. Inmiddels heb ik 10-15 cd'tjes verbrand
potentiele oplossingen, die ik kan verzinnen:
- Alternate vertelde me dat er een DMA jumper achterop zit, maar ik heb geen idee waar dat voor is.
- kan 'm ffies in een ander systeem proberen.
- andere firmware.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verblijden met een