Ik ben net overgestapt van mandrake naar Debian.
Mijn DeskJet 720 deed het indertijd na de installatie van mandrake direct.
Nu zo te zien iets minder snel
Ik heb Cups server installed (en draaiende)
Ik heb mijn printer geadd via de KDEPrint tool in KDE3.1. In deze tool stond de printer (met juiste benaming) vermeld bij de parallelle poort, dus ik veronderstel dat dit wil zeggen dat hij is gededecteerd...
Verder heb ik dan de HP DeskJet driver geselecteerd. Alleen wou hij de testpagina dus niet afdrukken
Ik heb de wizard toch afgerond en dan zelf iets proberen printen, maar ook dat werkte niet.
Hier ff een screenshot :

Ik weet niet precies welke config files jullie moeten zien om het probleem op te lossen ( ik ben verre van een doorwinterde linuxuser
), dus vraag gerust, en ik zal posten :)[/ME]
Ik heb reeds :
- Gezocht op Google (veel HP dingen gevonden, zoals drivers, maar nooit voor 720C)
- Search gebruikt hier (iemand had zelfde prob met freeBSD - maar oude post)
Mijn DeskJet 720 deed het indertijd na de installatie van mandrake direct.
Nu zo te zien iets minder snel
Ik heb Cups server installed (en draaiende)
Ik heb mijn printer geadd via de KDEPrint tool in KDE3.1. In deze tool stond de printer (met juiste benaming) vermeld bij de parallelle poort, dus ik veronderstel dat dit wil zeggen dat hij is gededecteerd...
Verder heb ik dan de HP DeskJet driver geselecteerd. Alleen wou hij de testpagina dus niet afdrukken
Ik heb de wizard toch afgerond en dan zelf iets proberen printen, maar ook dat werkte niet.
Hier ff een screenshot :

Ik weet niet precies welke config files jullie moeten zien om het probleem op te lossen ( ik ben verre van een doorwinterde linuxuser
Ik heb reeds :
- Gezocht op Google (veel HP dingen gevonden, zoals drivers, maar nooit voor 720C)
- Search gebruikt hier (iemand had zelfde prob met freeBSD - maar oude post)