Ja het zit dus zo ik heb op een pc een udpserver draaien en die is aan het wachten op requests. Op een andere pc heb ik de client draaien en als ik dan wil connecten krijgt de volgende exception:
java.security.AccesControlException: acces denied(java.net.SocketPermission 10.0.0.161:9874 connect,resolve)
ik heb al lopen zoeken maar ik kom alleen maar dingen over RMI tegen
ik heb al geprobeerd de securitymanger op de null te zetten maar dat werkte nie 
iemand enig idee?
ps hier code van de server:
java.security.AccesControlException: acces denied(java.net.SocketPermission 10.0.0.161:9874 connect,resolve)
ik heb al lopen zoeken maar ik kom alleen maar dingen over RMI tegen
iemand enig idee?
ps hier code van de server:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| import java.io.*; import java.net.*; class UDPServer { public static void main(String args[ ]) throws Exception { System.setSecurityManager(null); DatagramSocket udpServerSocketRequest = new DatagramSocket(9874); byte[] dataR = new byte[128]; DatagramSocket udpServerSocket = new DatagramSocket(9876); System.out.println("Server is started"); while(true) { DatagramPacket receivePacket = new DatagramPacket(dataR, dataR.length); System.out.println("Waiting for requests"); udpServerSocketRequest.receive(receivePacket); System.out.println("Request accepted"); new UDPThread(udpServerSocket,receivePacket.getAddress()).start(); } } } |