Toon posts:

Een andere OS

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn pc'tje draait nu op WinXP Home, maar ik wil wel eens een andere operating systeem proberen. Ik draai op XP alleen Apache als server en ik zit ook niet in een netwerk. Moet ik het id van een andere operating systeem lekker laten varen of is er iets wat voor mij toch handig kan zijn. Ik surf veel op internet en ja MSN Messenger zou ik ook wel erg graag weer terug willen zien in mijn eventueele nieuwe system. Ik wil Windows op zich niet kwijt want zoveel bugs heb ik er nog niet in ontdekt dus wil ik graag weten of je een ander operating systeem er gewoon 'naast ' kan installeren, zodat je als je de comp. opstart kan kiezen.

Specifiekaties: P4, 1,8 Ghz, 768MB RAM, 80 GB harddisk.

Alvast bedankt voor alle adviezen !

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 11:25

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 13:10:
Hallo allemaal,

Mijn pc'tje draait nu op WinXP Home, maar ik wil wel eens een andere operating systeem proberen. Ik draai op XP alleen Apache als server en ik zit ook niet in een netwerk. Moet ik het id van een andere operating systeem lekker laten varen of is er iets wat voor mij toch handig kan zijn. Ik surf veel op internet en ja MSN Messenger zou ik ook wel erg graag weer terug willen zien in mijn eventueele nieuwe system. Ik wil Windows op zich niet kwijt want zoveel bugs heb ik er nog niet in ontdekt dus wil ik graag weten of je een ander operating systeem er gewoon 'naast ' kan installeren, zodat je als je de comp. opstart kan kiezen.

Specifiekaties: P4, 1,8 Ghz, 768MB RAM, 80 GB harddisk.

Alvast bedankt voor alle adviezen !
Je kunt Linux er naast installeren, dan krijg je een keuze schermpje bij het booten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2
Speciale draad voor dit soort vragen. Daar maar even verder :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
Dit kan heel goed, heb je zelf al eens gezocht via internet?

Zelfs in NOS is hier een speciaal topic voor (en lees de NOS FAQ, dan had je dat ook al gezien!)

Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2

Deze gaat dicht.

Dan nog een opmerking: Mr. Liu, quote alsjeblieft niet een volledig bericht om daar dan 1 regel onder te tikken. Sowieso is dat nergens voor nodig, die post staat er recht boven! ALs je specifiek op een onderdeeltje ingaat quote dat dan, maar niet meteen alles!

Dit topic is gesloten.