Battlefield Joystick throttle probleem

Pagina: 1
Acties:

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 19:14

madwoody

Connection reset by ME

Topicstarter
Daar sta ik dan aan het begin van de startbaan klaar om op te stijgen met m'n net opnieuw aangesloten logitech Wingman joystick vastberaden om wat keet te gaan schoppen in het lucht ruim. Behoedzaam geef ik gas..... en rij zo achteruit het water in :P

Wie heeft hier ook last van gehad en hoe opgelost? Ik heb al geprobeerd om de throttle andersom in te stellen maar helpt niet veel. Instellingen in windows zijn wel gewoon goed. Op dit moment kan ik alleen opstijgen door de throttle voluit te zetten en ff met de toetsen naar voren te drukken en dan blijft hij verder goed vliegen.

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:53

Hu9o

Schokkend

Met de throttle kan je vooruit en achteruit rijden. Als je dus wil stil staan, moet je hem in het midden zetten :Y)

edit: Pakt het de joystick throttle niet totdat je eerst met het toetsenbord gas geeft?

[ Voor 29% gewijzigd door Hu9o op 27-02-2003 13:10 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30

Dielie

*BURP!*

Welke Wingman heb je? Ikke de Extreme 3D, en het is inderdaad zo dat je vliegtuig achteruit taxiet als je de throttle op 0 zet. Maar ik kan wel "langzaam" vliegen (is overigens handig in dogfights tegen iemand die met keyboard speelt :)).

Heb je spelbesturingen gebruikt voor calibratie? Wingman software draaien?

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 19:14

madwoody

Connection reset by ME

Topicstarter
Ja, ik heb de Wingman extreme. Sorry dat ik het niet vermeld had want zat op m'n stage en wist het ff niet zo uit m'n hoofd. Kan ik het niet zo maken dat hij alleen vooruit kan? Ik vlieg namelijk nooit achteruit :P

Ik gebruik gewoon de standaard XP software als driver.

[ Voor 15% gewijzigd door madwoody op 27-02-2003 21:43 ]

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:53

Hu9o

Schokkend

nee dat kan niet. En soms gebruik ik trouwens wel de achteruit hoor. Voor in een dogfight om hard te remmen en voor het draaien op de grond.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<