Taal probleem Hitman2 en SOF2

Pagina: 1
Acties:

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Topicstarter
Onlangs een Audigy2 aangeschaft.
Hierbij werden tot mijn verrassing 2 complete spellen geleverd namelijk Hitman2 en SOF2.
Nu blijken dit allebei Franstalige versies te zijn. Waarschijnlijk heeft mijn postorder leverancier een order in Belgie geplaatst of zo. Balen dus want ik kan niet eens het spel fatsoenlijk configureren.

Wat nu, een taal patch kan ik niet vinden. De search helpt niet echt. Is er toch een mogelijkheid om dit te omzeilen?

Wellicht een student Frans die leuke praktijk ervaring op wil doen.
Een Belg die liever de Franstalige versie heeft?
Ik roep maar wat...

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52

Ryceck

Constants and Variables

Je leverancier bellen en hem op ze flikker geven dat je franse versies heb gehad?
Daar betaal je toch niet voor denk ik... jij verwacht toch ook gewoon doodnormaal de engelse versies. Fout van de leverancier denk ik zo dus mogen hun het oplossen

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Vrij simpel; Terugbrengen!! Vraag voor een engelse versie, het moet wel een fout zijn geweest. BTW: Voor Hitman moet je hier kijken of je ergens de engelse patch kan vinden ( denk het niet ) http://www.3dgamers.com/games/hitman2/

Succes nog ;)