[suse]Openoffice wel onder root niet onder ander gebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:42

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik sinds kort suse maar probeer open office aan de praat te krijgen. Heb hem al gedinstalleerd en geinstalleer helpt allemaal niet. Suse opnieuw geinstalleerd (over oude instalatie heen ). Verder nog op google gezocht nix relevants kunnen vinden.

Maar het vreemde is dat root wel gewoon open office kan starten. Dus er is iets fout met de user. Maar zou niet weten wat het is gewoon standaard user die tijdens de installatie wordt aangemaakt.

alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Wokker op 27-02-2003 12:19 ]

Het oneindige X 0

Verwijderd

Uit [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
• Naast een 'leesbare' openingspost, verlangen we ook voldoende relevante achtergrondinformatie, zoals (delen van) configuratie-files of uitvoer van programma's die met het probleem te maken hebben, bijvoorbeeld als het netwerk niet wil: /etc/resolv.conf, de uitvoer van ifconfig, en hoe je netwerk in elkaar steekt (wat voor netwerkkaarten, ADSL/kabelmodem, etc.).
• Een goede topicstart is uiterst belangrijk. Als we de helft van de informatie missen, gaat je topic dicht. Anders staan er al 4 'geef eens meer info'-posts en 5 irrelevante of onjuiste oplossingen in de thread voordat duidelijk is waar het uberhaupt om gaat. Dat bevordert de leesbaarheid van het topic en de bruikbaarheid van de search niet

Ik mis allerlei informatie, zoals welke OpenOffice.org versie (en waar vandaan, van/voor SuSE of van de OO.o site). Foutmeldingen zie ik ook niet terug in je post. Hoe staan de rechten voor de OOo componenten (swriter etc) ?

Het wordt allemaal niet duidelijk in je post. Daarom sluit ik deze.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 22:15
Bovendien is dit gewoon terug te vinden op de pagina van Openoffice (zoek maar eens in de documentatie op openoffice.org).

Dit topic is gesloten.